środa, 27 sierpnia 2014

HAUL !!

Hejj Kochani ! ,
Jak spędzacie ostatni tydzień wakacji ? Ja ogólnie siedzę w domu ,bo za oknem brzydka pogoda .Dziś wybieram się do przyjaciółki na nocowanko,czuję ,że będzie meegaa !
Przechodząc do tematu dziś chciałam Wam pokazać parę rzeczy ,które  niedawno kupiłam.Są to między innymi ubrania ,kosmetyki i inne duperele ;D

Na początku pokażę Wam bluzę z napisem "Cześć".Jest ona z tzw."jeansu". Bardzo podobały mi się bluzy z tej serii ,ale długo zastanawiałam się z jakim napisem wybrać.Moja przyjaciółka na początku sobie ją "zaklepała",ale z niej zrezygnowała ,więc ja ją wzięłam.Wygląda ona tak :


Następna bluza jest turkusowa .Kupiłam ją ze względu na to ,że jest mega wygodna i przytulna .Ma taki milusi materiał <3. Stwierdziłam także,że nie mam żadnej bluzy w tym kolorze ,więc kupiłam ja .


Następnie kupiłam sobie zwykłe jeansy oraz szare dresy.Na pewno pojawi się z nimi stylizacja na blogu .


Kupiłam sobie także szarą narzutkę.Na chłodniejsze dni na pewno się przyda .


Z ubrań to by było na tyle .Przechodząc do butów do kupiłam sobie 
granatowe trampki


oraz granatowe trampki w białe kropki 


Pokażę Wam również etui na telefon,które zamówiłam z allegro .Jest to żółty kurczaczek i różowy króliczek . Bardzo mi się podobają :)


Będąc przy okazji w rossmanie ,kupiłam perfumy C-Thru Blooming Sense +gratis mini żel Lovely Garden 


Zamówiłam sobie portfel-etui z allegro :) Wzięłam sobie w kolorze pudrowy róż :)


Na imieniny od mojej przyjaciółki dostałam ten oto szampon .Jeszcze go nie używałam ,więc nie mogę o nim zbyt wiele powiedzieć .Jeśli ktokolwiek go posiadał niech koniecznie mi napisze swoją opinię na jego temat .


Na koniec pokażę Wam również szampon przeciw wypadaniu włosów ,który kupiła mi mama w aptece .Mam dość grube i długie włosy i wydaje mi się ,że  przez to mi one wypadają.Zobaczymy jakie będą efekty końcowe :)



Mam nadzieję ,że post się Wam podobał :D 
Miłego Dnia !
Natalia <3


29 komentarzy:

  1. Etui na telefon bardzo mi się podobają :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej zabawy życzę :)) ,obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy nie obserwuję jeszcze bo nie widzę tego do obserwowania ;/

      Usuń
    2. Dziękuję :) Już wszystko naprawiłam powinno być :)

      Usuń
  3. Współczuję ostatnich dni wakacji. Ja mam jeszcze miesiąc na szczęście :)
    www.lejdewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze te etui <3 Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy:) Najbardziej podoba mi się pierwsza bluza i trampki:D
    obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki cudne;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham te perfumy oraz kosmetyki ziaji * nie wiem jak to napisac ahhaha :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka jest świetna :D Też chciałam znaleźć coś w tym rodzaju , jednak nic nie przypadło mi do gustu :\

    http://unbridgeable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie chciałam w ciemniejszym kolorze ale nigdzie nie mogłam znaleźć ;//

      Usuń
  9. Świetne zakupy, akurat na nadchodzącą jesień :)

    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie bluza z napisem czesc
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy ;) super narzutka ;)

    pozdrawiam,
    yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie! http://life-plaza.blogspot.com/ zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta bluza pierwsza ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam do kręgółw ;)
    cudowna narzutka ♥

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta pierwsza bluza
    i te etui na komórki.

    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń