niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie Wakacji 2014

Witajcie, nie wierzę w to ,że już za jutro do szkoły w sumie to pojutrze będę chodziła do szkoły.Wstawanie o szóstej -siódmej rano .Odrabianie prac domowych,nauka.W tym roku postanowiłam zdecydowanie zabrać się za naukę ,ponieważ jak wiecie albo nie wiecie idę do III gimnazjum i czekają mnie testy :( Jestem przerażona .
A co do wakacji ,minęły mi bardzo dobrze :) Mimo tego , że nigdzie nie wyjeżdżałam oprócz tego ,że byłam jeden dzień w Częstochowie, ale  i tak bawiłam się świetnie.Wakacje spędziłam szczególnie z przyjaciółką.Byłyśmy razem nad wodą,w Warszawie ,na zakupach,na rowerkach  z czego widywałyśmy się praktycznie codziennie <3

Łapcie parę fotek z wakacji 2014 !



















Chciałabym Wam życzyć jak najlepszych wyników w tym roku szkolnym :)
                       
                                                                   Buziaki !
                                                                   Natalia <3

19 komentarzy:

  1. No niestety, zaczyna się szkoła. Powodzenia na testach gimnazjalnych, mnie został do tego jeszcze rok ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję ,że pójdzie mi jak najlepiej :) Również obserwuję !

      Usuń
  2. Ja testy mam już na szczęścia za sobą :)
    Bardzo fajny blog, będę zaglądała tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa...nauczyciel polskiego to pewnie włosy sobie z głowy rwie O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, a ja zawsze chciałam przejechać/przepłynąć się na tym bananie xd

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest oddlotowo ! :D Musisz spróbować.Choć ze mną na początku też nie było łatwo .Strasznie się bałam ,ale jakoś zaryzykowałam i nie żałuje ;33

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie ! :)
    Obserwuję :) Zapraszam do mnie :) Z miłą chęcią odwdzięczę się za komentarze i obserwacje :)

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z miłą chęcią zajrzę do Twojego bloga :D

      Usuń
  6. Z tego co piszesz, miałaś super wakacje. :) Takie spędzone z najlepszą przyjaciółką są najlepsze. ♥
    Fajne zdjęcia. :) Też życzę dobrych wyników w nauce i oczywiście udanych testów. :3
    http://arimone-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak <3 Najlepsze na świecie :*
      Dziękuję :D

      Usuń
  7. Widać że wakacje udane :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Wakacje chyba się udały i nudno nie było :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 No nudno to raczej nie było ;33 Chyba ,że przy brzydkiej pogodzie ;3

      Usuń
  9. Powodzenia na testach;) I nie ma co smutać, taka kolej rzeczy, nie zawsze są one przyjemne:)
    Ładne zdjęcia;)
    zapraszam:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń