czwartek, 4 września 2014

Co u mnie ?

Hej,
I jak tam u Was ? Macie już jakieś prace domowe,sprawdziany,kartkówki ?
Ja już mam zapowiedziany na następny tydzień sprawdzian z fizyki ;/ Masakra. Coś czuję ,że ten rok będzie naprawdę ciężki.[Hehe wiem wiem powtarzam to cały czas ;3]  Codziennie jakieś wypracowania z języka polskiego.Kartkówki z każdego przedmiotu ;/
Nie będę się pewnie zbyt często odzywać ,ale bardzo mi tego brakuje.Strasznie się uzależniłam od tego blogowania ;33 heh pewnie nie ja jedyna ;3 Cały czas myślę nad nowymi tematami na bloga. I właściwie mam kilka ;3 Jeśli mięlibyście jakieś propozycje to bardzo chętnie ich wysłucham :)
No więc powracając do tematu te trzy dni właściwie były takie luźne ,wiecie omawianie przepisów PSO i BHP .No ale już wczoraj zaczęły się prace domowe ..oczywiście z polskiego xD Zaś dziś byłam tylko na trzech lekcjach,gdyż musiałam jechać do lekarza ;3
Na koniec wstąpiłam razem z mamą do Kauflanda :D Gdzie kupiłam sobie taki sweetaśny kubek ;3
Ja Wam się podoba ? W sumie nie wiem dlaczego go kupiłam  ,hehe i tak nie nabiorę dzięki niemu chęci do nauki ..;33 Tak mi się wydaje ;D


                                                           Trzymajcie się !!
                                                                Natalia <3



66 komentarzy:

  1. Fajny kubek z dobrym przekazem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam żadnych sprawdzianów itp :) Chociaż wszystko się dopiero zacznie, bo jestem w liceum! :o
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już po tym roku do liceum ;3 albo technikum :)

      Usuń
  3. super kubek i ciekawy post :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje. Mogłabyś szczerze poklikać w linki pod najnowszym moim postem? Odwdzięczam się komentarzami i obserwacją . :) Wiesz że jest to ważne :)
    Z góry dziękuje :*
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny kubek :D

    Czy możesz poklikać w link w najnowszym poście? Byłabym ci bardzo wdzięczna , ponieważ wiesz , że to dla mnie strasznie ważne , a ja za to wiem , że bez Twojego kliknięcia mi się nie uda

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kubek! :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mi niezmiernie miło poinformować Cie,
    ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!!
    Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w dzisiejszej notce!
    Pozdrawiam i dobrej zabawy!
    Dobra robota kochana!
    http://polinapaola.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubek bardzo fajny :)
    Pocieszając Cię, ja jestem w klasie maturalnej i tam dopiero jest wycisk :)


    Co myślisz o wspólnej obserwacji?:)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero będę kończyć podstawówkę , kubek super <3

    Obserwójemy?
    http://sohunex.blogspot.com/

    PS. Mogę zrobić dla Ciebie design :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kupek! Też bym taki chciała :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki pod dwoma zdjęciami i w baner do firmy sheinside? Każdy potrzebuje czasem pomocy, a w takiej sytuacji jestem właśnie ja :) Oczywiście w przyszłości lub teraz mogę Ci pomóc jeśli tylko będziesz chciała!
    Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. TEz jestem uzalezniona od blogowania haha
    Nie tylko mi widze zapowiedzieli juz testy i kartkowki ehh
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szkole! :)
    Herbata albo kawa pita codziennie rano z takiego kubka powinna mocno zmotywować Cię do pracy :)

    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :** Wzajemnie !
      Dziękuję <3 Z pewnością wypróbuję ;3

      Usuń
  14. Ja, choć mam za rok maturę, to ma wrażenie, że ten rok będzie calkiem taki "lajtowy" i o dziwo mam bardzo malo lekcji, a co za tym idzie świetny plan :)
    pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już :)
    pozdrawiam
    nada--blog,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam fajny plan ;33 Ale pewnie będą zmiany ;3
      Ja też obserwuję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Świetny ten kubek! :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie też będzie to rok ciężki.. Niestety w szkole nikt nie bierze pod uwagę tego że uczniowie też mają jakieś swoje życie poza szkolą .Kubek super ! :) Co powiesz o wspólnej obserwacji ? Życzę powodzenia w szkole,Pozdrawiam ;*
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! ;D
      Dzięki :* i Nawzajem !
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny kubek, można się uczyć i popijać coś dobrego :)

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha świetny kubek! :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W pierwszym tygodniu miałam luzy,teraz już tak kolorowo niestety nie będzie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/
    Wymiana obs? Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już mam pełno zadań domowych, lekturę nawet do przeczytania, w końcu matura w tym roku ;)

    Zapraszam do --> FASHION PACIFIC <--

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kubek :d ja mam jeszcze wakacje;p

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :*[ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety rok szkolny rządzi się swoimi prawami..
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję :)

    http://fashionpacificpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dasz radę . Powodzenia !

    http://madeandleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też mam w przyszłym tygodniu sprawdzian, tyle że z matematyki.. :(
    obserwujemy ?:*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu :((( Może nie będzie aż tak źle :) Powodzenia !
      Okej :*

      Usuń
  26. Świetny kubek! :)
    Obserwujemy? http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To ile ty masz lekcji fizyki w tygodniu? :o

    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za poklikanie w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w szkole :)!

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie niestety tez już zapowiedziane sprawdziany :/ bardzo fajny kubek :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń