czwartek, 25 września 2014

Jesień

Hej,
Jak już zauważyliście za oknem robi się coraz chłodniej.Trzeba będzie już niedługo albo właściwie już teraz zabrać się za porządki swojej szafy.Ja nie przepadam za bardzo za jesienią ;3 Jedynym plusem tej pory roku są piękne kolorowe liście ,przy których zdjęcia wychodzą  naprawdę niesamowicie. 

                                                     Z jesienią  kojarzą mi się :
                                                     gorąca herbata z miodem i cytryną 
                                                                        ciepły kocyk
                                                                         grube swetry
                                                                      szelesty liści
                                                                   wieczorne spacery 
                                                                    ciepłe barwy liści
                                                                     grzybobranie 
                                                          żołędzie spadające z drzew
                                                                      kasztany
                                                              nowe sezony  seriali
                                                                 pochmurne niebo
                                                                deszczowa pogoda :)
                                                
                                                 

A Wy lubicie jesień ?



36 komentarzy:

  1. Nie lubię jesieni, szaro, buro, deszczowo... Melancholijnie... Obserwujemy? ja tak, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie niektore skojarzenia mam podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuje;] http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje i czekam na uczciwy rewanż ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję <3 Obserwuję :*
    Pozdrawiam !
    I wzajemnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha mnie też zazwyczaj coś bierze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię jesień mimo że dopada mnie chandra ;)
    Pozdrawiam ciepło :)
    http://testujeiopiniujeblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham jesień <3 mam wtedy urodziny, zaczyna się sezon na lodowisku, no i oczywiście te kolorowe liście.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.
    PS. czy mogłabyś dać tej stronce LIKE? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!:)
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo nie lubie jesieni ze względu na pogodę, ale uwielbiam jesienne ubrania i buty. ;c

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię jesień, a zwłaszcza gdy wyjdzie słońce i tak pięknie wyglądają liście!

    ♥A tu-Mój blog-Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwilebiam jesień ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam kiedy jest typowo polska złota jesień :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jesień za swetry i ciepłą herbatę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jesień, jak i zimę :)
    Bardzo ładne zdjęcie.

    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię jesień bo mam urodziny XDD
    Poklikasz w linki w poście? Będę wdzięczna. :)
    link- tutaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za jesienią, wole jak jest ciepło ;3
    Może obserwujemy? :D Jak tak to zaobserwuj i napisz mi o tym :*
    http://byagata1.blogspotcom/
    ----------------------------
    + Jak byś mogła zajrzyj też tu: http://bymartyna1.blogspot.com/ (dopiero zaczyna) :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię zimna ,dlatego nie przepadam za tą porą roku ;33
      Bardzo chętnie ;*
      Pozdrawiam !

      Usuń
  18. Ja bardzo lubię jesień.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To zależy od pogody, bo gdy pada i jest zimno, raczej ta jesień do zbyt pięknych nie należy, co innego, gdy mamy słoneczną pogodę :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię jesień ze względu na to jak można się ubierać :)
    Może obserwacja? Ja już :)

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam jesień ♥
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję <3
    Już zaglądam :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham jesień! Koniecznie muszę zrobić taki post u siebie :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, zacznij :) Ja na pewno odwdzięczę się tym samym.
    la-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń