środa, 17 września 2014

MIESIĄC BLOGOWANIA

Cześć Kochani !
Dziś mamy 17 września ! Dokładnie miesiąc temu założyłam tego oto bloga :) Zdecydowanie nie żałuję mojej decyzji.Zapewne zadajecie sobie pytanie dlaczego go założyłam ? Odpowiadałam na to w moim Tagu ,ale napiszę jeszcze raz.Więc założyłam go ,żeby czasem oderwać się od codziennego życia ,codziennych czynności.Wprawdzie zaczęło się od tego ,że w ostatnim czasie zaczęłam się interesować blogowaniem.Polubiłam czytanie innych blogów i oglądanie filmików na youtube .Pierwszą youtuberką i blogerką zarazem,którą zaczęłam oglądać to Ssarusska :* Pomyślałam, hmm kurcze fajnie mieć takiego bloga ,w którym przedstawiasz siebie, to co się dzieje w twoim życiu,co Cię otacza i to czym chciałabyś się dzielić z innymi.

Po miesiącu blogowania stwierdzam ,że to naprawdę fajna sprawa.Móc dzielić się z kimś,udzielać mu porad itp.Ja także mam z tego duże plusy,czytając inne blogi również dowiaduję się nowych rzeczy :) Mam nadzieję ,że mój blog przetrwa bardzo długo,że będzie przybywało Was coraz więcej <3

+ W ostatnim czasie nie robiłam żadnych zdjęć,gdyż co tylko przychodzę ze szkoły kładę się do łóżka.Gdy tylko poczuję się lepiej na pewno coś dodam :)

                                                                 Trzymajcie się !
                                                Natalia <3

                               










33 komentarze:

  1. Gratuluję, powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, miłego pisania ;)

    Obserwujemy?
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz zaobserwowałam , teraz ty ! :)
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i aby tak dalej , bo świetny blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny blog! :)
    i zycze jak najdluzszego blogowania.
    Pozdrawiam :)
    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/2014/09/081-sheinside-whishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. już obserwuje ! teraz ty http://ema-life00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! Mój blog ma juz ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ! <3
    Zycze ci aby blogowanie dalej sprawialo Ci radosc i abys je kontynuowala ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za niedługo będę obchodziła 3 rocznice mojego bloga, wcześniej blogowałam na interii, a już ponad rok na blogspot.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo tak, blog to taka forma oderwania od szarej rzeczywistości, a gdy ktoś prowadzi go z pasji, z przyjemności i czerpie z tego radość, to tym bardziej warto :)
    Warto dzielić się swoimi inspiracjami z innymi dziewczynami, pokazywać część siebie :)
    Gratuluję miesiąca, widzę, że dopiero zaczynasz, więc takich miesięcy życzę o wieeeeele więcej :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejju dziękuję Ci bardzo <333 Świetnie to ujęłaś :)
      I Wzajemnie :)

      Usuń
  11. Ja również niedawno założyłam bloga ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :3 liczę na to samo ;)
    sqnwa.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. milego blogowania!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bloguj niecałe 2 miesiące i jak narazie też nie żałuję a wręcz przeciwnie. Bardzo to polubiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ja mam dokładnie tak samo ;33
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już. Liczę na uczciwy rewanż! :)
    pozdrawiam
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratki i powodzenia dalej!
    wez udział w rozdaniu! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Świetne inspiracje Śliczny blog :) zdjęcia też ładne notka ciekawa będę wpadać tu częściej co ty na to obserwujemy odp zostaw u mnie :) http://girlkarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    Pytałaś o wpólną obserwację. Ja już. Teraz Twoja kolej :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń