czwartek, 23 października 2014

Szkoła ,Szkoła i jeszcze raz Szkoła .

Witajcie po tej trzydniowej przerwie,niestety szkoła nie powala mi na znalezienie czasu .Dziś miałam na szczęście mało zadane ,dlatego wpadłam coś napisać .Ogółem mam bardzo dużo roboty .Obecnie zajmuję się domkiem z zapałek na technikę i jeszcze do tego słowniczkiem słów i wyrażeń modnych z języka polskiego .Oczywiście po zakończeniu mojego domu pokażę Wam efekty :) Jeśli tylko będziecie chcięli :) Muszę jeszcze czytać lekturę "Dwanaście prac Herkulesa"  .Naprawdę świetna książka i zarazem ciekawa . Czytaliście ją może ? Jakie są Wasze wrażenia ?

A Wam jak idzie? Czytacie teraz jakieś lektury ? 
  
                                       Trzymajcie się ciepło <3
                                                                      Natalia <3

7 komentarzy:

  1. Ta lektura jest ciekawa :) Szkoła zabiera niestety sporo czasu...
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,ale trzeba mieć choć trochę czasu dla siebie ;3
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ja juz na nic nie mam czasu -,- :/ :(
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to super książka czytałam ją kiedyś.I pokaż koniecznie ten domek.:D http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo matko, ja pamiętam jak pani z polskiego kazała nam narysować 12 prac Herkulesa.... nigdy nie potrafiłam rysować zwierząt, więc przy tych 12 pracach Herkulesa myślałam, że wyjdę z siebie i stanę obok hahaaha :P
    do dziś to pamiętam :P
    A domek z zapałek chętnie zobaczę, na pewno się napracowałaś przy nim :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń