sobota, 11 października 2014

Tag : szkolny czas.

Witajcie !
Dziś przychodzę do Was z tagiem szkolny czas,który powinnam zrobić już dawno temu.Tag zawiera 15 pytań dotyczących szkoły .Nie przedłużając zaczynajmy



                                                     1.O której wstajesz do szkoły ? 
                 Do szkoły wstaję w zależności na jaką mam godzinę.Jeśli na 8:00 to około 6:20 ,a jeśli  na 8:55 to najczęściej wstaję o siódmej i leżę w łóżku  do 7:20.

                                                         2.Ulubiony nauczyciel ? 
                      hmm  ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie ,bo właściwie nie mam ulubionego                                            nauczyciela,zaś bardzo lubię panią od w-f  ;)

                                               3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy ? 
                    Wydaje mi się,że najlepsza jestem z języka angielskiego.Do niego przykładam się                               najbardziej,mimo ,że czasem wpadnie mi do dziennika kilka negatywnych ocen.

                          4.Czy masz w szkole grupę bliskich znajomych czy trzymasz się z każdym ?
                                Raczej mam swoją grupę z kim się koleguję/przyjaźnię :)

                                                    5.Plecak ,torebka czy tornister? 
                                                                     Plecak

                                                  6.Czy malujesz się do szkoły ? 
                                                                 Jeszcze nie :)

                                      7.Do szkoły spodnie ,spódnice czy sukienki ?
                     Zdecydowanie spodnie,ale przy ważniejszych uroczystościach to z chęcią zakładam                                                               spódniczki i sukienki .

                                     8.Czy nosisz dodatki do szkoły ? bransoletki itp . ?
                          Tak lubię :) Najczęściej mam na sobie kolczyki i kilka bransoletek ;3

                                  9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek? 
                                                           Niestety nie ;(

                                               10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie? 
                                           Tak ,zazwyczaj mam jakąś kanapkę ;33

                                11.Przedmiot z którego uważasz,że jesteś słaba i źle Ci idzie? 
                       W 100% jest to matematyka.Zupełnie sobie nie mogę z nią poradzić ;/

                                     12.Jakim środkiem transportu udajesz się do szkoły? 
            Do szkoły jeżdżę autobusem :) i zajmuje mi to jakoś ok 10-15 minut do dotarcia do szkoły :)

                                                       13.Zmieniasz buty w szkole? 
                                         Tak zmieniam ;3 Są nauczyciele,którzy potrafią się przyczepić ;3

                                             14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole? 
                                                    Taaak ! Bardzo lubię :D

                                              15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą ? 
                                                                 Oj niee ;33


Na dziś to wszystko :D
Mam nadzieję,że Tag Wam się podobał ;3 Jeśli mięlibyście jeszcze jakieś pytania z chęcią odpowiem na nie w komentarzu :3

                                                                   Buziaki :***
                                      Miłego wieczoru ;3
                        
           

21 komentarzy:

  1. Świetny tag. Ja również lubię ćwiczyć na wf. W końcu jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów szkolnych :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  2. Też najbardziej lubię angielski :) Ciekawy blog.

    Zapraszam: fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy tag:D

    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się ze nie malujesz sie do szkoly :) naturalne dziewczyny w Twoim wieku to coś wspaniałego, a nie jak stare maleńkie z toną tapety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie maluję się do szkoły, pjona!

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jak chodziłam do szkoły to nienawidziłam wfu :D

    klikniesz w link w ost. poście? z góry dzięki :*[MAŁA x MI].

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie lubię matematyki, dla mnie to czarna magia! :D

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag =)
    Masz rację ! Ludzie są piękni na swój sposób, więc malowanie się to przykrycie naszego piękna !
    (No chyba, że ktoś ma zmarszczki to niech już ich użyje- ale mało ! =D )

    Zapraszam na moje blogi :
    winogronawin.blogspot.com – moja książka - Mirabella
    whiteballetshoes.blogspot.com – w krainie majestatu

    OdpowiedzUsuń