poniedziałek, 6 października 2014

time

Witajcie ,
Jak tam po Weekendzie? Wypoczęci ? :) Ja właściwie wypoczęłam .Całe trzy dni piątek,sobota i niedziela spędziłam z przyjaciółką.Jeździłyśmy tu i tam hah bez jakiegokolwiek sensu .Oglądałyśmy sobie film "Droga bez powrotu 5 ".Serdecznie go polecam ;3 Szczerze mówiąc niby to jest horror ,ale nie aż taki straszny jakby się wydawało .Najwięcej jest elementów obrzydzenia powiedziałabym niż strachu.Spotkaliście się z tym filmem ? Jakie są Wasze wrażenia ?

Nawiązując do tematu tak sobie właśnie siedzę przed komputerem i kurcze rozmyślam nad tym co było i nad tym co będzie.Przypomniały mi się te szkole czasy w podstawówce.To jak graliśmy przez całe przerwy w gumę,mięliśmy ubaw z dosłownie wszystkiego nawet z najmniejszych rzeczy.Tak jak to dzieci .Bawiliśmy się w dziwne zabawy nie do ogarnięcia.Ja będąc już w gimnazjum wiele się nauczyłam.I bardzo się zmieniłam jak na moje oko.Na pewno dojrzałam i zaczęłam bardziej myśleć o przyszłości.O tym jak będzie wyglądało dalsze moje życie.Mam przed sobą trudny okres w życiu .Czeka mnie wybór szkoły ,nad którą myśle i myśle i nic nie mogę wymyślić niestety.Niby nic takiego ,a jednak coś.Wiem,że już po gimnazjum każdy rozejdzie się w inną stronę ,pójdzie do innej szkoły i nie będzie takiego kontaktu jak dotychczas.Z niektórymi osobami zapewne będę się widywała gdzieś na przystanku ,czy nawet zdarzy się ,że pójdziemy do tej samej szkoły.Wiem na pewno,że spędziliśmy ze sobą naprawdę świetne lata.Czasem jednak wydawało mi się ,że moglibyśmy mieć ze sobą lepsze kontakty .Ale i tak będzie mi strasznie brakować ich wszystkich .Kto wie ,może zobaczymy się za parę lat :)


                                       Mam nadzieję ,że post Wam się podobał :*
                                        Miłego Wieczoru :D 
                               Ps.A ja już lecę oglądać Top Model :* 
                                                                             





5 komentarzy:

  1. Oh weekend zawsze za krótki, ale bądź co bądź udany :) Miłego oglądaia Top Model :P

    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo. oglądasz top model :D ja muszę się za to zabrać ;)


    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis :)


    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zaobserwuj pierwsza, a ja się szybko odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń