piątek, 7 listopada 2014

DŁUUGI WEEKEND !

Cześć Wam !
No i tak nadszedł długo wyczekiwany przez nas weekend.Ja strasznie się cieszę,bo w końcu będę mogła się wyspać ;3 hah .No więc jak zamierzam spędzać te wolne dni  ? Jutro odrobię sobie wszystkie lekcje ,żeby potem nie robić ich na ostatnią chwilę.Może pójdę na jakiś spacer ,jak pogoda będzie w miarę ładna :) I właściwie to chyba tyle ;3 Natomiast w niedzielę to wiadomo do kościoła ,a potem się zobaczy ...Najbardziej nie mogę się doczekać poniedziałku,bo mam zamiar jechać naaaa.............ZAKUUPYY ! Powiem Wam ,że wybieram się na nie cały miesiąc haha :D Mam nadzieję ,że teraz wszytko pójdzie zgodnie z planem i pojadę wkoońcu :D Planuję zakupić sobie jakąś ciepłą bluzę ;3 W szafie niestety mi takiej brakuje ....  A na wtorek nie mam żadnych planów,prawdopodobnie będę czytała książkę i ogólnie uczyła się,ponieważ po tych wolnych dniach czeka mnie baardzo dużo sprawdzianów.W środę mam z języka polskiego ,w czwartek z języka polskiego,języka angielskiego,a w piątek z języka rosyjskiego,języka polskiego i jeszcze kartkówkę z religii... ah szkoda gadać ;3
Dobra co ja Wam tu będę mówiła o szkole ....hah teraz zapominamy o szkole  i wykorzystujemy ten czas jak najlepiej :) A jakie są Wasze plany na weekend ? ? :D

Nutka do posłuchania na piątkowy wieczór <3

                     
                                                                      Buziakii :*
                                                Natalia <3  

11 komentarzy:

  1. ja jutro pojadę do kuzynki, a w niedziele też wybieram się na zakupy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jutro będę sprzątać, a w niedzielę do rodziny ;)
    Jeżeli lubisz kawę lub Twoim bliscy ją lubią to zapraszam na kawowe rozdanie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie przylaczam. Tez mialam intensywny tydzien, czas nadrobic sen :) najlepszy kosmetyk odmladzajacy.

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam konkretnych planów. Spędze czas z chłopakiem :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty ! :)
    Zapraszam do mnie ,jest organizowany konkurs ,z okazji 100 obserwatorów ,nagrody są warte wzięcia udziału :) !
    malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;D
    Super jest ta nowa piosenka ^^
    Dzisiejszy dzień spędziłam z przyjaciółmi :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Ja już zaobserwowałam mam nadzieję że mogę liczyć na uczciwy rewanż <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam żadnych planów :)
    Zapraszam do mnie na nowy post.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ;) Ja niestety nie mam takiego długiego weekendu bo dziś musiałam iść do szkoły i tak samo mam dużo sprawdzianów ;c zapraszam do mnie, dopiero zaczynam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jak zazdroszczę nie dość ze dzis dzo szkoly jeszcze dwa razy to jeszcze jutro caly dzien zawody
    zaczynam dopiero bloga i zapraszam http://the-curly-curls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam długi weekend, życzę udanych zakupów
    Zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń