wtorek, 18 listopada 2014

Masz ochotę poćwiczyć ? Zrób to właśnie teraz !

Witajcie !
Dziś  jak widzicie post jest nieco inny.Wydaje mi  się ,że to najlepszy pora i czas ,aby zmotywować się do ćwiczeń ,aby w wakacje nasza sylwetka była zniewalająca.Powiem Wam tak wszystko zależy włączenie od Was ,czy naprawdę będziecie tego chcieli i nie poddawali się przy pierwszych nieudanych próbach.Nie możemy sobie wmawiać ,że nie damy rady tego zrobić i ,że to jest za trudne.Wcale nie ! To jest łatwiejsze niż Wam się wydaje.Wystarczy nabrać pewności siebie i uwierzy w swoje możliwości.Wiadomo początki są naprawdę trudne ,ale z czasem przyzwyczaicie się do tego i nie będzie Wam to sprawiało żadnych trudności.Wcale nie trzeba chodzić na siłownię ,można również poćwiczyć w domu .Na Youtube jest ogromny wybór  ćwiczeń .Na początek polecałabym Wam poćwiczyć z Mel b ,która jest naprawdę świetna.Ja ćwiczę z nią do dziś.Wiadomo najgorzej jest ze znalezieniem czasu ,ale gdy znajdę wolną chwilkę to oczywiście ćwiczę .Staram się to robić co dwa ,trzy dni :) I nie nie robię tego ,żeby schudnąć ,tylko ,żeby nabrać lepszej formy :)
I teraz druga rzecz.Nie można odkładać tego na ostatnią chwilę.Jeśli macie ochotę poćwiczyć, to zróbcie to właśnie teraz ,w tym momencie ! Odejdźcie od telewizorów ,komputerów ,telefonów czy innych gadżetów i poćwiczcie! Wystarczy zrobić kilka przysiadów ,brzuszków a od razu zmieni się Wasze samopoczucie.Dobrą formą ćwiczeń jest także skakanie na skakance :)
Więc od dziś zabieramy się za siebie i czekamy na efekty ! :* Kto jest ze mną ?

Łapcie kilka zdjęć <3







                                   Mam nadzieję,że post się Wam podobał <3
                               A ja zabieram się za naukę :(


12 komentarzy:

  1. Eh ja mam ten problem że od końca moich wakacji ciężko mi sie zmotywować do ćwiczeń:( zwłaszcza na zime będzie u mnie z tym problem:(

    Zapraszam do Mnie na nowy wpis ;)

    http://lady-emi.blogspot.com/2014/11/podziekowania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo ciężko z motywacją niestety, a przydało by się trochę ćwiczeń dla mnie
    Zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię ćwiczyć ale zdarza się tak w połowie sukcesu jakiś magiczny dzień który powoduje że wszystko diabli biorą;/ ostatnio takim dniem była choroba no i leń do tyłeczka wszedł i się nie chce. Brak mi motywacji

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! Ja również ćwiczę od pół roku i efekty widzę spore ;>


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle obiecuje sobie ze zaczne cwiczyc i jakos nigdy mi sie nie udaje ;//

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę się jak tylko wyzdrowieje :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA EYELINER MARKI GUERLAIN!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny blog ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  8. super motywację, ja ćwiczyłam przez jakieś 3 tyg i teraz przestałam, ale na pewno do tego wrócę ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ćwicze od roku ;) trochę, ale regularnie )

    OdpowiedzUsuń