piątek, 30 stycznia 2015

Lodowisko na Stadionie Narodowym/Basen

Hejj :D
Jak tam u Was? Kto z Was czeka na ferie? A kto kończy? Przepraszam,nie było mnie tu dwa dni ,a to wszystko spowodowane było moimi "wyjazdami" .Ferie dobiegają końca ,więc musiałam jeszcze gdzieś wyskoczyć.Zacznę od środy ...w środę byłam z siostrą cioteczną na lodowisku w Warszawie ,dokładnie na Stadionie Narodowym.Tam jeździłam na łyżwach pierwszy raz. I powiem Wam ,że było naprawdę super ! Lodowisko ,naprawdę duże i przestrzenne.Jestem zachwycona ,z całej organizacji ferii na Stadionie.Uwierzcie każdy znajdzie coś dla siebie .W tym roku jest wiele atrakcji .Poza dwoma lodowiskami,znajdziecie tam dwie górki lodowe,mniejszą i większą,skatepark, Disco Lodowisko z 4FUN.TV oraz otworzona jakiś czas temu wystawa  z klocków lego.Bardzo fajna sprawa ,niestety kolejki są przeogromne.Cały czas przyjeżdżają wycieczki,dlatego też jest bardzo tłoczno.












Bawiłam się świetnie ! Zaś wczoraj wybrałam się z moją siostrą i Justyną na basen :D Tam już nie robiłam żadnych zdjęć ;3 Jakoś nie było kiedy :) I to by było na tyle :)

                                                                             BYEEE ! :*


34 komentarze:

  1. No rzeczywiście bardzo dużo ludzi :/
    Ja wole jak na lodowisku jest kilka osób - mniejsza kompromitacja : D
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem właśnie osobą, której ferie się kończą :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie jeszcze się nie zaczęły; ( mam dopiero od 16 lutego. Masz ładną kurtkę :) może wspólna obserwacja? Odpowiedz u mnie :) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz ferie ;)
    Pozdrawiam!
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję, liczę na rewanż :)

    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NA zdjęciach to lodowisko rzcezywiście jest duże :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam na łyżwach w poniedziałek :)
    Obs/ Obs ? :) http://eskana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O sama bym pojeździła na łyżwach :C Fajne zdjęcia!
    http://storczyg.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo :) Na zimowy narodowy z chęcią bym się wybrała :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich atrakcji ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne zdjęcia pamiątkowe. Sama jeszcze nigdy nie byłam na lodowisku :c i przez ciebie chce iść jeszcze bardziej :*
    Zapraszam do mnie : coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie :D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie byłam na stadionie, ale jest ogrooomnyy!
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ciągle się na lodowisko wybieram i mimo ferii jeszcze na żadne niedoszłam. Haaah.
    Masz może ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)

    Pozdrawiam, Anu. http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie pamietam juz kiedy bylam ostatnio na lodowisku, ale pojezdzilabym sobie:)

    zapraszam do mnie!
    hejnati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam na lodowisku, dziwne hehe.. :))
    Zazdroszczę.. :))
    Super post, życzę dalszych sukcesów. :*

    Zapraszam do mnie: http://www.fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może najwyższy czas spróbować ? :D Ja pierwszy raz weszłam na lodowisko w tamtym roku :) Wcześniej w ogóle nie jeździłam ;3 Dziękuje bardzo <3

      Usuń
  17. uwielbiam jeździć na łyżwach :D
    bardzo bym chciała iść na to na stadionie :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym nie miała tak daleko do Warszawy, to z chęcią wybrałabym się na to lodowisko :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę, też bym chciała pojeździć na tak wielkim lodowisku,
    nasze w porównaniu do tego jest bardzo małe ;*

    OdpowiedzUsuń