niedziela, 10 maja 2015

BLACK OUTFIT

Hello,
Dziś przychodzę do Was z stylizacją ,która według mnie jest odzwierciedleniem dzisiejszej pogody.Ponuro ,deszczowo ,a na dodatek zbiera się na burze.
Ogólnie dawno nie dodawałam tu żadnych  outfitów,ale to przez to ,że nie było nikogo kto by chciał wyjść ze mną na zdjęcia ;/ Moja młodsza siostra bywa czasem baaardzo zawzięta i trudno ją zagonić.Dziś wprawdzie było podobnie ,w zamian za zdjęcia miałam jej odrobić pracę domową z matematyki. No i cóż mogłam zrobić w tej sytuacji, zgodziłam się .
Od rana czekałam aż deszcz przestanie padać ,i wreszcie się doczekałam,ale nie do końca.Wyszłam już z domu ,a tu nagle runęło, jeśli mogę to tak nazwać.Deszcz padał jeszcze bardziej,niż na początku.Nie powiem,nie byłam za szczęśliwa.Poczekałam moment,żeby choć trochę przestało padać i wyszłam.Mimo mżawki jakoś dałam sobie radę .


Do tej stylizacji dołączyłam czarną ramoneskę,którą wręcz wielbię.Jest idealna do tego typu stylizacji :) Nie mogłam również zapomnieć o moich czarnych slip on,które wyglądają obłędnie ! i dopełniają całą stylizację :)





































Buziaki ,
Natalia <3



8 komentarzy:

  1. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra też nie zawsze chce mi robić zdjęcia. Ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Jeżeli tak to zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń