środa, 20 sierpnia 2014

Kosmetyki ,których używam ,część I

Hej kochani,
Dziś przychodzę do Was z moimi kosmetykami ,których używam na co dzień ;) Wszystkie już przetestowałam i mogłabym Wam trochę o nich opowiedzieć.
                                       Zacznijmy od Kremów do rąk .Obecnie używam :
  • Kremu do rąk z silikonem prowitaminą  B5 glicerynowo cytrynowy
Działanie :
Krem działa pielęgnacyjnie i ochronnie.Dzięki zawartości prowitaminy B5 nawilża i wzmacnia naskórek.Łatwo się wchłania i natłuszcza skórę .Systematycznie stosowany chroni ręce przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.
Moja opinnia :
Krem jest bardzo przyjemny w zapachu.Niestety u mnie się on nie sprawdził,nie nawilża dłoni nawet po dwukrotnym użyciu.
  • Kremu do rąk z witaminą A+E glicerynowo aloesowy
Działanie:
Krem działa regenerująco i nawilżająco.Zawiera witaminy A i E,które neutralizują wolne rodniki oraz odbudowują i wygładzają szorstką skórę.Łatwo się wchłania,a systematycznie stosowany chroni ręce przed działaniem czynników zewnętrznych.
Moja opinia:
Ten krem jest na pewno lepszy od poprzedniego .Zdecydowanie nawilża i regeneruje suche dłonie i ma bardzo przyjemny zapach .
  • Intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim.
                                                                                           Działanie:
Zapewnia podwójną dawkę nawilżenia*.Formuła z mleczkiem pszczelim pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia skóry nawet po wielokrotnym myciu rąk.Testowany dermatologicznie.
                                                                                         Moja opinia:
Jest to jeden z moich ulubionych kremów.Z serii Avon Care używałam już każdego ,ale ten okazał się być najlepszy.Ma cudowny zapach miodu. i doskonale nawilża dłonie .


Balsamy do ciała z jakich korzystam to :


  • Mineralny balsam do ciała "Złocisty Blask" 

Moja opinia :
Bardzo lubię ten balsam.Ma delikatny zapach .Będąc na słońcu można zauważyć złote drobinki na ciele.Szybko się wchłania  i nawilża ciało.Zdecydowanie go polecam.

  • Balsam do ciała Avon Femme 

Moja opinia:
Zapach jest bardzo ładny.Lubię używać tego balsamu,ponieważ cudownie nawilża i sprawia,że ciało staje się gładkie .

Na dziś to  wszystko.Już jutro kolejna część <3 Miłego Wieczoru :*

4 komentarze:

  1. Gdzieś mam ten cytrynowy krem :*
    *Wpadnij do mnie na rozdanie, do wygrania oryginalna szczota Tangle Teezer
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    Zapraszam do siebie
    siudeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA ! ;)

    maiifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń