czwartek, 21 sierpnia 2014

Kosmetyki,których używam ,część II

Witajcie,
Dziś ciąg dalszy o moich kosmetykach.Tym razem będą to:
                                     
                                                        Olejki i mgiełki do ciała .


  • Mgiełka nawilżająca Avon Senses Citrus Burst 100ml
                                                                       Moja opinia:
Mgiełka jest bardzo fajna .Pachnie cytrusami takimi jak : Mandarin & Grapefruit.  .Doskonale orzeźwia i nawilża ciało.Jest dość wydajna i łatwa w użyciu.Z początku myślałam,że to będzie zwyczajna mgiełka ,lecz okazało się ,że to mleczko w sprayu,ale ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń.
  • Dwufazowy olejek ujędrniająco-naprawczy do ciała "Satynowa miękkość" Avon Skin so soft 150ml

                                                                        Moja opinia:
Ma bardzo aksamitny zapach.Ujędrnia skórę,dzięki czemu wydaje się gładka i nawilżona .Jak to olejek jest bardzo tłusty.Jak widać na zdjęciu jest w kolorze fioletowym,zaś na dole widoczne są bąbelki.

  • Złocisty olejek mineralny w sprayu z połyskującymi drobinkami skin so soft 150ml

                                                                         Moja opinia:
Mając balsam do ciała z tej serii oczywiście musiałam mieć również olejek.Uwielbiam zapach tych produktów.Nadaje on skórze miękkości i nawilżenia.Doskonale nadaje się na lato dzięki połyskującym drobinkom.

  • Olejek do ciała,włosów i paznokci z tureckiej łaźni termalnej Avon Planet Spa 150ml

                                                                        Moja opinia:
Olejek sam w sobie nie jest zły.Jeśli chodzi o włosy to używałam go przed lub po umyciu głowy.Efektów raczej nie zauważyłam,może dlatego ,że nie używałam go regularnie.Wcierałam go również na paznokcie  i skórki .Po czym zmywałam ciepła wodą.Do skórek jest bardzo dobry.Nawilża je i pielęgnuje.


  •                    Olej Rycynowy 

                                                                     Moja opinia:
Oczywiście nie mogło się obejść bez słynnego olejka rycynowego.Dużo o nim czytałam zanim go kupiłam.Większość używa go do rzęs ,brwi czy włosów.Ja używałam go na trądzik.I powiem Wam ,że jestem z niego zadowolona .Używam go do dziś jak pojawi się nawet mała krosteczka to od razu po niego lecę .Zazwyczaj nakładam go na noc i już po kilku dniach widać efekty.


                                                Żele i toniki oczyszczające do twarzy:


  • Kojący żel oczyszczający z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy Oriflame Pure Nature 
                                                                     Moja opinia:
Zakochałam się w tym żelu <3 Ślicznie pachnie.Doskonale oczyszcza i koi skórę.Nadaje jej świeżość .Produkt jest bardzo delikatny dlatego polecam go dla osób o wrażliwej skórze.


  • Tonik do twarzy przeciw błyszczeniu się skóry Clean&Clear ,Shine Control 200ml

                                                                    Moja opinia :
Bardzo fajny produkt. Wysusza niedoskonałości oraz oczyszcza skórę.Ładnie pachnie i wygładza twarz .


  • Żel myjący przeciw błyszczeniu się skóry Clean&Clear ,Shine Control 200ml

                                                                  Moja opinia:
Jest dość wydajny  .Używam go wraz z tonikiem i jestem zadowolona .Obydwa produkty odświeżają i oczyszczają skórę.Przepięknie pachną i dają cudowny efekt .


Na dziś to wszystko :) Mam nadzieję ,że podobają Wam się notki na temat kosmetyków :D A już jutro część III <3

8 komentarzy:

  1. Mam ten dwufazowy olejek z avonu, fajny jest, super nawilża i skład jest chyba dość delikatny - posiadam bardzo wrażliwą skórę, wiecznie wyskakują mi jakieś chrostki i podrażnienia, a po tym nigdy nic takiego nie nastąpiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    Po klikasz w linku u mnie w tym poście ?
    I co powiesz na obs za obs?
    Czekam na odp u mnie :*
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale na tą mgiełkę chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnego z nich.
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij! <3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. olejek rycynowy jest zawsze w mojej kosmetyczce, uwielbiam go ♥

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń