sobota, 23 sierpnia 2014

Kosmetyki ,których używam ,część IV

Heej,
Dziś IV i ostatnia część o moich kosmetykach .Będą to :

                                                           Szampony :



  •  Nabłyszczający szampon z odżywką 2 w 1 do każdego rodzaju włosów Mandarynka  i                 Kiwi,Avon  Naturals,400 ml
                                                               Moja opinia:
Bardzo fajny szampon.Ma ładny owocowy zapach.Dzięki niemu włosy wydają się lśniące i ładnie się układają.Jest dość wydajny .Dobrze się pieni i łatwo spłukuje.

  • Nawilżający szampon do każdego rodzaju włosów Żurawina i Miód ,Avon Naturals, 250 ml

                                                              Moja opinia:
Śliczny zapach miodu i żurawiny.Delikatnie myje włosy.Nawilża je i odżywia.Nie plącze włosów i ułatwia ich rozczesywanie.Włosy stają się lśniące ,gładkie i pięknie pachną .


  • Szampon do włosów Milk&Honey Gold,Oriflame Sweden  200 ml

                                                             Moja opinia:
Cudowny zapach miodu.Idealnie się pieni i pachnie luksusem.Delikatnie myje i odżywia włosy,które dzięki niemu stają się zdrowe i są pełne blasku.

  • L'OREAL Elseve Fibralogy .Szampon ekspansja gęstości 400 ml

                                                              Moja opinia:
Mój szampon numer 1.Włosy już po pierwszym umyciu wydają się gęstsze.Dodaje blasku i miękkości włosom.Ślicznie pachnie i dobrze się pieni.Nie plącze włosów i nie przesusza ich.Jest dość wydajny.

  • Nivea,Classic Care,Szampon pielęgnujący 400 ml

                                                             Moja opinia:
Ma śliczny zapach i konsystencję.Nadaje świeżość i gładkość włosom.Na początku wszystko było okej.Niestety po paru użyciach.Głowa zaczęła mnie swędzieć i zaprzestałam używać tego produktu.U mnie niestety się on nie sprawdził.

  • Szampon do włosów z olejkiem arganowym ,1000 ml 

                                                             Moja opinia:
Jeden z moim ukochanych szamponów.Ma śliczny zapach.Odżywia włosy ,wygładza je i ułatwia ich rozczesywanie.Nawilża je i pozostawia je miękkie i wygładzone.Zdecydowanie go polecam.


                                                           Odżywki do włosów:


  • Wygładzająca odżywka do każdego rodzaju włosów,Avon Advance Techniques,250 ml

Moja opinia:
Dla mnie ta odżywka nie zrobiła żadnego wrażenia.Jedynie zapobiegała puszeniu się włosom.Stały się one gładsze  i miękkie.

  • Odżywka do włosów długich,Avon Advance Techniques,250 ml

Moja opinia:
Zwyczajna odżywka.Dzięki niej włosy są miękkie i łatwo się rozczesują .Odżywia włosy i nadaje im blasku .Zapach długo pozostaje na włosach.

  • Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym,Avon Advance Techniques ,30 ml 

Moja opinia:
Świetny olejek do zniszczonych oraz suchych włosów.Nadaje im gładkości i jedwabistej gładkości.Po nałożeniu kilku kropli włosy stają się pełne blasku.

A jakich Wy używacie kosmetyków do włosów ?? Co jest Waszym numerem 1 ? 
Pozdrawiam,
Natalia <3

Ps .Na dziś to koniec serii o moich kosmetykach ,a już jutro mój pierwszy Tag <33 

17 komentarzy:

  1. Również używam niektórych kosmetyków, wszystkie polecam! :)
    ♥ byaniablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uzywalam szamponu nablyszczajacego, ale chyba warto ;)

    zapraszam; gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. L'oreal chciałabym użyć. Lubię szampony Nivea, ale tego jeszcze nie używałam. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kup L'oreal :) No niestety ,trochę mnie zawiódł .

      Usuń
  4. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale coś na pewno wypróbuję :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post :) skuszę się chyba na olejek z avonu :)

    http://olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wiesz jeśli o szampony to używam takich jakie kupi mama :) Reszta jest moja, ale chyba nie jest ich tak dużo ;33

      Usuń
  7. Przydatny post :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nich nie słyszałam :)))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety żadnego z tych szamponów ani odżywek nigdy nie używałam ;)
    asiek-asieeeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przydatny post, dziękuję :)

    zapraszam do mnie - www.doublexdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń