piątek, 22 sierpnia 2014

Kosmetyki,których używam ,część III

Witajcie,
Dziś III część moich kosmetyków.Są to :

                                                      Odżywki do paznokci :


  • Preparat stymulujący wzrost paznokci Oriflame Nail 

Moja opinia :
Bardzo przydatny preparat.Dzięki niemu paznokcie moje paznokcie stały się twardsze,nie rozdwajają się,ale nie zauważyłam,żeby szybciej rosły.Dobrze się rozprowadza i szybko schnie .Polecam

  • NYC Toughen Up Strenght -Odżywka 

Moja opinia:
Odżywka zdecydowanie nadaje połysk paznokciom i chroni od odprysków.Zawsze nakładam ją pod i na lakier .Jest dość trwały .Świetnie rozprowadza się na płytce paznokcia.Czy zwiększa wytrzymałość paznokci. ? Tego nie jestem do końca pewna ..Daje także naturalny i zdrowy wygląd paznokci .

  • Paznokcie Twarde i Lśniące jak diament Eveline Cosmetics

Moja opinia:
Cuudowna odżywka do paznokci <3 Dzięki niej paznokcie naprawdę stały się twardsze i mocniejsze.Wcześniej używałam odżywki 8w1 również się na niej nie zawiodłam i na pewno do niej wrócę,ale teraz chciałam wypróbować czegoś innego więc wzięłam tą.Odżywka daje naprawdę super rezultaty niestety zawiera 2% formaldehydu .Często też wysusza skórki,ale wystarczy nałożyć oliwki lub kremu i  po problemie .U mnie ten produkt się sprawdził.Z tego co słyszałam zdarzały się sytuacje,gdzie paznokcie ucierpiały po tej odżywce,dlatego należy przetestować ją w ciągu 2-3 dni ,jeśli poczujecie ból lub pieczenie to koniecznie odłóżcie odżywkę na bok.

  • Odżywka przyspieszająca wzrost paznokci ,Avon,Nail Experts,Grow Potion

Moja opinia:
Ta odżywka raczej do mnie nie przemówiła.Nie zauważyłam żadnych efektów w trakcie jej używania.Paznokcie  szybciej nie rosły.Nie stały się twardsze.Dość długo się wchłania i ma żelową konsystencję.

                                                           
                                                  Odżywki i preparaty do skórek:


  • Krem do pielęgnacji skórek ,Avon,Nail Expert 

Moja opinia:
Krem ma bardzo przyjemny zapach.Świetnie nawilża i zmiękcza skórki oraz radzi sobie z tak zwanymi "zadziorami".Jest bardzo wydajny.Szybko się wchłania .Nakładam go przed pomalowaniem odżywki Eveline .Używam go bardzo często dzięki czemu widać super efekty.

  • Preparat do usuwania skórek Sally Hansen ,Instant Cuticle Remover

Moja opinia:
Bardzo dobry preparat do usuwania skórek.Szybko rozpuszcza skórki i zmiękcza je.Dzięki niemu paznokcie są zadbane.Ja odsuwam skórki po 40 sekundach po czym szybciutko odsuwam je patyczkiem.Jest dość wydajny  i łatwy w aplikacji.Zdecydowanie do polecam.


                                                        Perfumy,których używam :



  •                                                     Avon ,Perceive Soleil 

                                                                 Moja opinia:
Lekki zapach  na ciepłe dni .Ma świeży cytrusowy zapach.Jest delikatny ,ale dobrze wyczuwalny.


  •                                                    Avon ,Latin Sensation 

                                                                 Moja opinia:
Śliczny słodki zapach.Jest bardzo zmysłowy i elegancki.Pachnie bardzo kobieco.Idealny na wieczory we dwoje .


  •                                                    Roletka Incandessence

                                                                   Moja opinia:
Łagodny,świeży zapach .Jest bardzo kwiatowy i zmysłowy.Idealny dla eleganckich kobiet .

Używaliście ,któregoś z tych produktów? Jeśli tak to czekam również na Wasze opinie <3
A i taka mała prośba ,jakbyście mogli to piszcie w komentarzach co jeszcze chcielibyście zobaczyć na moim blogu :*
Już jutro część IV o moich kosmetykach :)
     
                                                         Trzymajcie się ciepło :*
                                                                Natalia <3



30 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy żadnego z tych produktów :)

    Zapraszam na nowy post :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zakupić jakąś odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę odżywkę do paznokci i jest świetna :D
    http://hi-wika.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja.
    Również muszę używać odżywek.

    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze takie jakby złote perfumy bardzo ślicznie pachną, bo testowałam w sklepie :)

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba kupię sobię tą białą odżywkę , bo mam bardzo delikatne paznikcie i szybko się łamią :<
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest bardzo dobra,ale uważaj bo niektórym szkodzi ;)

      Usuń
  7. Również mam tę odżywkę co TY:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z Eveline jest moim ulubieńcem :) Mam też tą mgiełkę z Avonu, ale właściwie jej nie używam :) Pozdrawiam :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to właściwie ją nie dawno zakupiłam :) A już nie mogę się od niej oderwać ;3
      Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Piona ! Ale już niedługo chyba go zmienię. Ogólnie pracuję cały czas nad nowym wyglądem bloga :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię ,ale nie jest jednym z moich ulubionych zapachów :))

      Usuń
  11. uwielbiam odżywki z Eveline :)
    Najbardziej własnie tą serię z diamentami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją lubię,ale bardziej sprawdziła się u mnie ta odżywka 8w1 :)

      Usuń
  12. Używam kilku z tych produktów. :D

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  13. też używam odżywki z Eveline, ale tą 8w1 albo 9w1 :) tej diamentowej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej używałam :) Nigdy mnie nie zawiodła ,ale chciałam wypróbować czegoś nowego :))

      Usuń
  14. mam odżywkę eveline 8w1 i sprawdza się świetnie :) Od czasu gdy jej używam moje paznokcie rosną o wiele szybciej ;3 Muszę wypróbować tą diamentową.
    Pozdrawiam, http://feediek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam odżywkę eveline 8w1 <3 A ta diamentowa też nie jest zła :))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  15. Moje paznokcie niestety nie zniosly odzywki z Eveline'u 8w1... przy drugiej warstwie zaczynały boleć, a przy trzeciej ból byl juz nie do wytrzymania. Fakt, dopoki odzywke mialam na paznokciach - byly twardsze, ale jak tylko przestalam ją stosowac byly w jeszcze gorszej kondycji + zauważylam początki onycholizy... Dużo dziewczyn, z którymi rozmawiałam na temat tej odżywki mialy podobne doświadczenia...

    pozdrawiam

    http://och-no-sugar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi .. ,że po tej odżywce tak Ci się zniszczyły paznokcie ;/ U mnie sprawdza się świetnie i mam nadzieje,że się nic nie stanie..
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Również mam odżywkę eveline 8w1 i uratowała moje paznokcie :-) Miałam również ten preparat z ORIFLAME (chyba z 4 buteleczki) i dość dobrze się sprawdzał. A używałaś olejek rycynowy na paznokcie?
    Zapraszam - http://nessyblogaroundtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek nakładam czasem na skórki ale na paznokcie też smaruję :) Jest bardzo dobry :)

      Usuń
  17. Ja mam krem do pielęgnacji skórek :) Zgadzam się przyjemny zapach♥ Obserwuję♥
    juli-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń