sobota, 18 października 2014

Jak dbać o usta jesienią ?

Witajcie ,
No i znów mamy weekend.Nie wiem jak Wy ,ale ja cały dzień przesiedzę w domciu pod kocykiem ,z gorącą herbatką przed telewizorem.Dlatego też postanowiłam napisać posta ,który jak najbardziej jest na czasie.W takim razie ,jak sprawić,żeby nasze usta były piękne ,nie wysuszone i zadbane? 

      Po pierwsze : 
      Zawsze miejcie przy sobie jakąkolwiek pomadkę lub jakiś inny kosmetyk do ust.
      Po drugie :
      Nigdy ,przenigdy nie oblizuj ust ! Przez to usta  zaczynają pękać i nie wygląda to zbyt ładnie.
      Po trzecie :
      Nie przegryzaj warg i nie skub skórek .Wiem ,że one bardzo przeszkadzają ,ale zamiast ich odrywać to natychmiast sięgnijcie po coś co nawilży wasze usta.Najlepiej sprawdzają się jakieś kremy czy właśnie pomadki ochronne.     

DOMOWE SPOSOBY NA ZADBANE USTA 
Pierwszym sposobem może być peeling ust .Wystarczy ,że weźmiemy jedną łyżkę oliwy z oliwek i dodamy łyżeczkę cukru .Peeling należy nałożyć na wargi i rozcierać go .Można do tego posłużyć się szczoteczką ,oczywiście nie tej co używacie do mycia zębów.Po każdym zrobionym peelingu pamiętajcie o tym aby usta posmarować pomadką lub balsamem.Taki zabieg nie powinno się robić częściej niż 2 razy  w tygodniu.
Kolejnymi sposobami na spierzchnięte usta mogą być : sok z ogórka ,wazelina ,miód ,masło Shea lub olejek kokosowy.Jednakże pamiętajcie o tym,żeby nawilżać swoje usta ,aby nie były suche.Starajcie się jak najczęściej smarować usta kremami ,balsamami czy pomadkami.

JAKĄ POMADKĘ WYBRAĆ ? 
Wybór jest przeogromny,jednakże jak wybrać tą,która na pewno się sprawdzi ? 
Przy wyborze pomadki ,należy sprawdzić ,czy zawiera ona witaminy A,E ,wosk i glicerynę.Każda pomadka powinna być bogata w substancje natłuszczające ,nawilżające oraz odżywcze.Jednakże na jesień przydałaby się pomadka ,która zawiera także olej awokado ,wyciąg z aloesu ,olej jojoba oraz woski owocowe.To dzięki nim usta staną się nawilżone oraz złagodzą podrażnienia .Bez względu na porę roku ,powinny zawierać filtry przeciwsłoneczne.

JAKĄ POMADKĘ POLECAM ? 
Z tych co używałam i obecnie używam jest to pomadka ochronna Tisane.Jest ona w sztyfcie jak i w słoiczku .Według mnie wygodniejsza jest ta w sztyfcie.Kolejną pomadką jest Krem Nivea {bardzo dobrze Wam znany } oraz Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim z Avonu.


                                            A jakie są Wasze sposoby na zadbane usta?
                                         Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach <3
                                                                     Miłego dnia ! 

  

          

28 komentarzy:

  1. Też często używam pomadki tisane. Według mnie jest najlepsza.
    Obserwuję
    karmelowe-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award,zajrzyj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne porady :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe porady :)

    Zapraszam do mnie :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe
    Co powiesz na wspólną obserwację.
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uzywam Babby Lips i tez bardzo dobrze sie sprawdza, a naskorka pozbywam sie za pomoca szczoteczki do zebow :)
    Prosze, wejdziesz w ten link i klikniesz w link pod którymś zdjęciem? Obojętnie pod którym. To dla Ciebie tylko kilka sekund a dla mnie znaczy to bardzo wiele.
    http://emiuula.blogspot.com/2014/10/wyjasnienie-oferta-shienside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję zakupić sobie baby lips ale to za jakiś czas ;33 Nie ma problemu :*

      Usuń
  7. ja niestety mam tendencje do non stop przygryzania warg, ale najbardziej na jesień/zimę, a w sumie ja używam przez cały rok to klasyczny carmex :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O carmexie też słyszałam wiele pozytywnych opinii :) Niedługo się na niego skuszę ;3

      Usuń
  8. Ja jakoś nie mam z tym problemu xd

    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze mam przy sobie jakiś balsam do ust i staram się ich nie skubać :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się mieć przy sobie jakiś balsam ;3 Nie ważne gdzie idę zawsze mam go pod ręką :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł na post, ładnie, przejrzyście napisany. Świetny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Bardzo chętnie :* Pozdrawiam :D

      Usuń
  11. Również polecam te pomadkę ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już pomadkę
    Ja obserwuje liczę na rewanż
    http://karrolo7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety cały czas przygryzam usta, nie mogę się odzwyczaić :<

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie rozstaję się z pomadką do ust, nie cierpię suchych skórek ;p
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń