czwartek, 16 października 2014

Recenzja - Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 Cztery Pory Roku

HEJ !
Dziś taka krótka recenzja produktu ,który wręcz uwielbiam.Jest to skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 Cztery Pory Roku.Wygląda ona tak :


Odżywka zawiera w sobie 5 olejków :
OLEJ ARGANOWY 
OLEJ RYCYNOWY
OLIWA Z OLIWEK
OLEJ SEZAMOWY 
OLEJ AWOCADO

Kompleks 5 olejków naturalnych :
REGENERUJE 
WZMACNIA
NAWILŻA
ZMIĘKCZA
WYGŁADZA 

Moja opinia :
Ja  używam tej odżywki po raz kolejny .Jak tylko skończyło się pierwsze pudełeczko od razu leciałam po następne.Odżywka rzeczywiście poprawia wygląd skórek jak zarówno paznokci.Stają się one mocniejsze oraz mniej się rozdwajają .Doskonale nawilża suche skórki i regeneruje je.Najbardziej w tej odżywce kocham zapach.Nie mogę się po prostu mu oprzeć .Jest niesamowity.Kolejną zaletą jest  pędzelek,który zdecydowanie ułatwia nakładanie odżywki .Aplikator po drugiej stronie zakończony jest  gumeczką ,służącą do odsuwania skórek,jednakże ja z niej nie korzystam .Jest dość wydajny i starcza na dłuższy czas .Jeśli chodzi o cenę nie jest za wysoka ok.10 zł  .

Spotkałyście się z tym produktem ? 
Sprawdził się u Was? 




23 komentarze:

  1. nie słyszałam o tej odżywce :3 fajna recenzja :d
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy się z tym nie spotkałam :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używalam, ale przydała by mi się ;)

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam zbyt często odżywek do paznokci :) bardzo często maluje je na jasne kolory np. do szkoły ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Zacznij i poinformuj nas a na 100% się odwdzięczymy :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja koniecznie muszę używać,bo zaraz mi się łamią i skórki są suche :(

      Usuń
  5. ja do paznokci nie używam żadnych odżywek ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodnie z umową zaczęłam pierwsza obserwować :3 czekam na uczciwy rewanż :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już obserwuje, Twoja kolej ;) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę ją kupić, od dawna się zastanawiałam. ;)
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej odzywce, ale mnie zacheciłaś !!!
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam,używam i uważam,że jest świetna.Zdecydowanie pomaga w pielęgnacji skórek.
    Przy okazji zapraszam do siebie,także do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Regenerum i chyba przepłacam, bo widzę, że to cudeńko ma bardzo podobny skład i o połowę mniejszą cenę... Muszę kupić tą odżywkę!
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://ewelaina.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Bardzo ją polecam .To już moje drugie opakowanie i nie zamierzam z niej rezygnować :) Bardzo pomogła moim paznokciom jak i skórkom :D
      Pozdrawiam :* Ja również obserwuję :)

      Usuń