środa, 26 listopada 2014

Święta są tuż tuż !

Hej Wszystkim !
Czy Wy też czujecie już ten świąteczny klimat? W sklepach już  pojawiają się ozdoby świąteczne ,wszelkiego rodzaju świecidełka,lampeczki ;3 Nie wiem jak Wy ale ja jestem zwolenniczką takich klimatów ;3
 A co mi się kojarzy ze świętami  ? Na pewno będą to piosenki świąteczne ,które puszczane są w sklepach ,dekoracje świąteczne i oczywiście Śnieg ! Nie wyobrażam sobie świąt bez śniegu a Wy?
Kolejną rzeczą  jest to ,że bardzo szybko się robi ciemno.Tego nie lubię najbardziej,jeszcze jak wracam ze szkoły to już całkiem opadam z sił i po prostu nic mi się nie chce ;3 Ostatnią i  dla wszystkich uwielbianą rzeczą jesstt............ Keviiin ! Tak, tak  film puszczany  z roku na rok ,który nigdy się nie znudzi :) To on zdecydowanie wprowadza nas w świąteczny klimat   :D No bo kto nie lubi Kevina  ? ;33

Na dziś to wszystko :) Dziś tak krótko i spontanicznie ;3 Zostawiam Was z... ,a zresztą sami zobaczcie <3




                                               

Paaa :**


4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam świąteczny klimat, te wszystkie ozdoby, piosenki, śnieg. Śnieg jest bardzo ważnym elementem świąt

    Bardzo proszę o poklikanie linków w ostatnim poście
    Zapraszam
    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój chłopak nie lubi Kevina, bo już jest podobno nudny i co roku leci. Ja tak wcale nie uważam i gdzieś tam kątem oka będę na pewno oglądała :) Już chcę święta, ten ciepły dom i klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń