sobota, 29 listopada 2014

Ulubieńcy Listopada 2014

Witajcie ,
Dziś przychodzę do Was z moimi ulubieńcami listopada.Będzie to taki misz masz :D Bez dłuższego wstępu zaczynamy <3

Na początku zacznę od filmu,jakim jest "Chce się żyć "


Jest to prawdziwa opowieść chłopca, który od dziecka jest niepełnosprawny i jeździ na wózku.Od dzieciństwa mieszka razem z rodzicami i z rodzeństwem.Za jakiś czas umiera jego ojciec ,rodzeństwo również odchodzi .Zostaje mu jedynie matka,która nie radzi sobie sama z chłopcem i oddaje go ośrodka.Chłopiec ma przy boku dziewczynę ,która poświęca mu dużo czasu ,opiekuje się nim.Nie wstydzi się go i zapoznaje go ze swoimi rodzicami.Ojciec jest przeciwny mu i ma żal do córki,że związała się z kimś takim.Film jest bardzo ciekawy i wzruszający.Naprawdę warto go obejrzeć :)
 Kolejnym filmem jest  "Hobbit" 


Zapewne dobrze znany przez Was film .Szczerze pewnie bym go nie obejrzała ,ale ,że wczoraj nie było nic ciekawego w telewizji to zaryzykowałam i jestem bardzo zadowolona z niego .Jest to film fantastyczny ukazujący walkę dobra ze złem .Przedstawia on magiczną podróż Hobbita ,który wraz z  trzynastoma krasnoludkami  zmierza się ze smokiem Smaugiem.Czeka ich wiele trudnych i niebezpiecznych przygód.

Następnym ulubieńcem jest aplikacja na androida "KUPONY RABATOWE " Wprawdzie nie używałam jej jeszcze ,ale na pewno mi się przyda :) Są w niej zawarte kupny do różnych sklepów np.Sephora,Mango,Answear,Top Secret ,Smyk,Zalando ,House,Big Star,H&M,Tesco i wiele wiele innych :) Jak  widzicie jest tego bardzo dużo ,dlatego każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

Ulubieńcami muzycznymi w tym miesiącu są :










Jak Wam się podobają moi ulubieńcy  ?

Buziaki :* 
i do następnego :D








6 komentarzy:

  1. super post! ;)
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BLOG

    Zapraszam do mnie ja już ciebie obserwuje bardzo bym się cieszyła jak byś wpadła do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać takie posty.Film "Chce się żyć " mnie zaciekawił,na pewno oglądne w wolnym czasie. Kupony rabatowe to też fajny pomysł,mam w telefonie ale jakoś mi się nie przydały na razie. Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę obejrzeć "chce się żyć"

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nic nie oglądałam :) Ale piosenki słuchałam i sa świetne ♥
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? Odpowiedź u mnie :)
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super! :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń