niedziela, 2 listopada 2014

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA 2014

Witajcie ,
Dziś pokażę Wam moich październikowych ulubieńców .Będzie to taka mieszanka,ponieważ znajdą się tu kosmetyki ,jedzenie,muzyka oraz aplikacje na telefon :) Więc zaczynajmy :)

  

     Kojący żel oczyszczający z organicznymi ekstraktami 

z jagody i lawendy Oriflame Pure Nature 




Wspominałam już o nim w poście o Kosmetykach,których używam o TU :) Ale jeszcze w skrócie Wam o nim opowiem.Więc jest to kosmetyk ,na który naprawdę warto zwrócić uwagę.Doskonale odświeża i koi skórę.Ma przyjemny i delikatny zapach lawendy.Jest dość wydajny ma 150ml ale starcza na bardzo długo.Koszt ok.15zł w Oriflame :) Ja używam go praktycznie codziennie rano i wieczorem.Jestem z niego bardzo zadowolona.


  
     Szampon Nourishing Oil Care 


Bardzo fajny szampon.Zawiera kompleks odżywczych olejków z olejkiem arganowym. Doskonale  nawilża  i odżywia włosy.Ułatwia ich rozczesywanie.Są one jedwabiste i gładkie w dotyku.Ładne pachnie.Jest bardzo wydajny .Nie wiem jaki jest jego koszt,ponieważ ten szampon dostałam na prezent od przyjaciółki ;3 

     Mini żel z firmy C-Thru Lovely Garden



Ten produkt również przypadł mi do gustu.Jest przecudowny :)) Prześlicznie pachnie . Ja tu mam tylko mini wersję,ponieważ kupiłam go w zestawie razem z perfumami. Ah co tu dużo mówić koniecznie musicie go wypróbować <3

     Herbata Lipton z cytryną




Więc herbata jak herbata.Piję ją  codziennie.Wiadomo jest zimno ,więc jak przyjdzie się z dworu to warto wypić coś gorącego ;33 Ja zazwyczaj piję ją wieczorem ewentualnie rano jak mam czas.

     Czekolada Milka Caramel



Nie mogę się oprzeć tej czekoladzie <3 Jednakże moją ulubioną jest czekolada  Milka Oreo ,ale ta też nie jest zła ;3

     Aplikacja CoccoPa
Tą aplikację wprawdzie mam już dłuższy czas,ale strasznie mnie ciągnęło ,żeby o niej napisać.Dzięki niej Wasze ikony nabiorą ładniejszego wyglądu.Znajdują się w niej różnego typu tapety na telefon .Jest naprawdę przeogromny wybór ,dlatego każdy powinien znaleźć coś dla siebie.U mnie wygląda to obecnie tak :





A na koniec piosenka ,która stała się ostatnio wielkim hitem ,czyylii :


                                       

Na dziś to wszystko <3
A Wy macie swoich październikowych ulubieńców ?






14 komentarzy:

  1. świetne etui na telefon, a aplikacja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam kiedyś tą apke, ale usunęłam ją bo jednak jej nie używałam hahahha, fajny post :>

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuper post ♥
    Podoba mi się ! ;***

    Zapraszam--->

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta aplikacja musi być bardzo fajna. :3
    Herbata, to podstawa jesiennych wieczorów. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Coccope <333

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować tą aplikację, jeszcze się z taką nie spotkałam ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/troche-o-wosach-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna obudowa :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń