czwartek, 4 grudnia 2014

DAWID KWIATKOWSKI - SPOTKANIE W ZŁOTYCH TARASACH

Cześć Wam :)
Jak się cieszę,że już prawie koniec tygodnia :D Dziś opowiem Wam o tym,jak spędziłam wczorajszy dzień :) Najlepszym plusem jest to ,że nie szłam do szkoły ;3 yeah ! Ale zaczynając od początku... Zabrałam mamę do Warszawy tak na małe zakupy itp. ale głównie chodziło o spotkanie z Dawidem Kwiatkowskim w Złotych Tarasach,które miało się odbyć o godzinie 18:00.Wiecie nie chciałam sama wracać tak późno do domu,dlatego wolałam być z kimś dorosłym.No więc my byłyśmy jakoś o 15:00 ,poszłyśmy coś zjeść i następnie poszłyśmy do sklepu Sizeer ,gdzie miało odbyć się spotkanie :) Oczywiście nie byłyśmy pierwsze ,stała mała grupka dziewczyn <a była dopiero 16:00> które już czekały na Dawida.On tam był już wcześniej ,jak przechodził to pomachał nam i spytał się "co u nas ? "i  poszedł .My ,żeby tak nie stać usiadłyśmy sobie gdzieś na ławce.Z godziny na godzinę zaczęło się zbierać coraz więcej ludzi ,dlatego poszłyśmy ,żeby stanąć bliżej.O 18-nastej Dawid powinien się pojawić ,ale miał z jakieś 15 -20 minut spóźnienia ...taaa on żyje z innej strefie czasowej hehe.Po chwili ochroniarze zaczęli wpuszczać tak po 5 osób ,a było ich naprawdę sporo ...w końcu była moja kolej ,weszłam tam za barierki i podchodzę do Dawida , dał mi 2 autografy (dla siebie i przyjaciółki),chciałam zrobić zdjęcie ,ale ochroniarz mi na to nie pozwolił...ahh szkoda gadać .Ale nie poddałam się i weszłam jeszcze raz w kolejkę,już byłam nie daleko ,ochroniarze zaczęli mówić,że jak sie nie odsuniemy to nas nie wpuszczą czy coś takiego ..i tak w pewnym momencie zaczęli zamykać sklep ? ! What the fuck  ?!?! Najgorsze było to ,że połowa dziewczyn nie miało autografów ani nic ..  zatrzymali na szczęście,ale tylko na chwilę.Zaraz podszedł do nas Dawid i zaczął rzucać takie pocztówki z autografem jedną z nich złapałam :D (dałam siostrze )  Swoim telefonem zrobił kilka  selfie ,które możecie zobaczyć na jego instagramie  [kwiatkowsky].I to było koniec .Później już naprawdę zamknęli i większość osób się rozeszła...
No więc tak, zadowolona jestem, bo mam jego autograf i wgl .ale cały czas mam nadzieję,że zrobię sobie z nim selfie :(((  trzymajcie kciuki ,żeby się udało <3














hhehee jedyne zdjęcie jakie mam z Dawidem : 




                                                               tyyyle luuuuuuuuudu



                                                             PISAŁA DO WAS NATALIA <3
                                                                              PAAA

3 komentarze:

  1. O jak sympatycznie ;)
    Widać że świetnie się bawiłaś ;D
    Może obserwujemy ?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Blog liebster award za "dobrze wykonaną robotę". :)

    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super :))) zapraszam do siebie :) http://hilovestory.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń