sobota, 6 grudnia 2014

POMYSŁ NA PREZENTY !

Cześć,cześć !
Jak tam Mikołajki  ? Wszyscy zadowoleni?  Pochwalcie się co dostaliście ;3 Jeśli chodzi o mnie to ja dostałam perfumy ,pieniądze oraz słodycze :)

Tak,więc dziś o tym ,jak wybrać prezent dla bliskiej nam osoby.Wiadomo ,że trzeba kierować się tym,czym się dana osoba interesuje lub po prostu zapytać jej ,o czym marzy,co sprawiłoby jej radość.Ja do wyboru prezentów zawsze kieruję się sercem ,jest to dla mnie ważne ,gdyż przez nawet drobny ,niedrogi prezent można w jakiś sposób uszczęśliwić drugą osobę.Sprawić ,że na jej twarzy pojawi się uśmiech :) Bo chyba o to chodzi prawda?

Jaki prezent można podarować mamie?
Patrząc ze swojej perspektywy byłoby to coś co jej się przyda ,czego będzie używać ,a nie leżeć po kątach.Mogą być to na przykład perfumy ,jakieś ubranie ,torebka ,kosmetyk ,ramka (ze wspólnymi zdjęciami) .Może być to również coś ,co wykonaliście sami.Uwierzcie mamom na pewno się to spodoba :)

Jaki prezent można podarować tacie?
Według mnie najlepszym prezentem dla taty byłyby : kosmetyki,perfumy ,może coś do kluczyków lub do samochodu.Oczywiście wszystko zależy od tego czym dana osoba się interesuje.Może koszula,krawat? O tym już sami zdecydujcie ;3

Jaki prezent można podarować siostrze?
Jeśli chodzi o siostrę ,można jej podarować coś do pokoju na przykład takiego dużego pluszowego misia.One są takie słodkie .Nie sądzicie? Może szkatułka na biżuterię ? lub nawet sama biżuteria ,czyli kolczyki,naszyjniki ,bransoletki .książka (jeśli jest zwolenniczką czytania ).Ostatnio bardzo dużo mówi się o książce "Zniszcz ten dziennik " Jest naprawdę bardzo ciekawa ;3 oraz kapcie (z takim fajnym motywem zwierzęcym) .

Jaki prezent można podarować przyjaciółce/przyjacielowi ?
Zdecydowanie najlepszym prezent dla przyjaciółki i przyjaciela byłoby coś ,co znaczy o waszej przyjaźni,coś co przypominało by mu wasze wspomnienia ,czyli co mam na myśli? Otóż takim prezentem jest na przykład duża ramka wraz z wywołanymi zdjęciami,wasze wspólne zdjęcie na kubku,poduszce,etui do telefonu,na kuli .Może jakaś figurka do postawienia ,zestaw kosmetyków,portfel,ubrania itp.


DLA NIEJ


DLA NIEGO 



                                                                         BAYYY :**



15 komentarzy:

  1. Genialne są te kapcioszki w kształcie żab! <3

    Ja dostałam kurtkę, słodycze i roślinki z ikei:)

    obserwuję
    http://nomadiccabbage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły. podoba mi się ten złoty zegarek!
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie, http://nutellaax.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysł , zegarek najbardziej przypadł mi do gustu ;3
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zegarek
    Dobre pomysły na prezenty, dla rodziców przeważnie kupuję kosmetyki, bo wiem, że zawsze im się spodobają :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post, tym bardziej, ze w tym roku nie mam jakoś pomysłów na prezenty świąteczne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy *-*
    Będę tu wpadać częściej! Zapraszam do mnie
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też bardzo ostatnio przypadły do gustu kratkowane spodnie od piżamy :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2014: http://apricolla.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty dla nie są śliczne ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły ,skorzystam !


    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko prezenty, ale niektóre to chyba za drogie jak na kieszeń nastolatka.
    Ja się staram kupować coś zróżnicowanego i coś co się przyda lub zauważam, że ktoś tego nie ma. Także jak usłyszę wcześniej np. w rozmowie, że komuś się coś podoba to zapisuję. Ja to mam pełno życzeń, ale z tatą mam największe problemy :)
    Pozdrawiam!
    niebieskie migdałki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przyjaciółce zrobiłam kiedyś wielką mapę na ścianę. Niby zwykłą świata, ale dodałam różne grafiki i inne obrazki. Później jakiś czas szukałam jakiś ploter wrocław. Całość wyszła super. a co najistotniejsze, przyjaciółka często podróżuje - ma teraz świetne miejsce gdzie może odhaczać odwiedzone już miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń