poniedziałek, 1 grudnia 2014

Hello December !

Cześć Kochani !


Czy to już naprawdę grudzień ? Jak narazie zima nie daje nam żadnych znaków.Nie wiem jak u Was, ale u mnie śniegu nadal brak ;3 I na co wszyscy czekają   z niecierpliwością ? ? Oczywiście na święta, do których zostały nam 3 tygodnie ? Ale nie ma co się martwić ,ten czas tak szybko leci ,że zanim się obejrzymy to będziemy siedzieć przy rodzinnym stole :)
A tak w ogóle lubicie zimę ? Powiem Wam ,że u mnie to jest tak pół na pół,ponieważ z jednej strony zima ,czyli czas świąteczny ,spada śnieg ,a z drugiej robi się strasznie zimno,szybko się ściemnia i zazwyczaj w zimę łapie mnie jakieś przeziębienie ;// Ale dziwnym trafem jeszcze jestem w miarę dobrej formie .Choć dookoła mnie prawie wszyscy chorują haha .A i pominęłam jeden bardzo ważny fakt,czyli to ,że nie cierpię  chodzić w kurtce zimowej ;3 to najgorsze co może być ...może innym to nie przeszkadza ,ale mnie to zawsze coś uwiera  haha ,dlatego moją ulubioną porą roku jest lato <3 Zakładam t-shirt,spodenki i gotowe :)

         A jaka jest Wasza ulubiona pora roku  ?
               Zapraszam Was do obserwowania i komentowania <3 
     BUZIAKI :**
 PAA
                                                
                                                       


5 komentarzy:

  1. Lato i w sumie troszkę zima ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja to lata i zima <33 lato bo są wakacje i jest ciepło, a zima bo są moje urodziny, śnieg i Święta *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham lato! :)
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń