sobota, 20 grudnia 2014

Ostatnia Wigilia Klasowa

No heejjj !
Tak oto okazuję moje zadowolenie z okazji zbliżających się Świąt ! hah :D Wy też jesteście tacy happy ? :D


Dziś trochę o wczorajszym dniu ,czyli o ostatniej Wigilii klasowej .Tak więc było bardzo fajnie ,jednakże część osób się nie zjawiła i wprawdzie mówiąc wystawiła nas do wiatru ,ale cóż...Ogółem fajna atmosfera ,cykanie bez przerwy "selfie " ,słuchanie piosenek disco polo oczywiście jedzenie ,dzielenie się opłatkiem itp. :D Pierwszą częścią była akademia ,czyli śpiewanie kolęd ;3 Bardzo mi się podobała,szczególnie ostatnia kolęda wykonana przez wszystkich występujących :) Jeśli chodzi o Mikołajki ,to w tym roku nie ich nie robiliśmy ,ponieważ w zamian mamy jechać na wycieczkę ,ale to w przyszłym roku :) Po szkole czekała mnie miła niespodzianka ;3 Był to prezent od mojej przyjaciółki Justyny :) Dostałam od niej czapkę,którą widzicie na zdjęciu ,do tego szczotkę ,którą jak wyszło sama wybierałam ;3 ,szampon do włosów oraz słoodycze <3 Pewnie jesteście ciekawi co ja jej podarowałam.Jak wspominałam wcześniej,dla bliskich staram się wybierać prezenty ,które będą znaczyły o naszej przyjaźni czy o wspólnych wspomnieniach.Tak więc kupiłam jej ramkę ,tam wsadziłam pięć naszych zdjęć,do tego taki różowy lakier ,pomadkę Coca Coli (bardzo ją chciała) oraz słodycze :) Ogólnie obie jesteśmy zadowolone ,z tego do dostałyśmy :D


 A Wy co dostaliście na Mikołajki  ? :*



11 komentarzy:

  1. Też wczoraj miałam ostatnią wigilię klasową!
    Od koleżanki na mikołajki dostałam pełno słodyczy:)
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. my w tym roku akurat zamiast wigilii poszliśmy do kina :)

    http://bulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też w tym roku czekała ostatnia "wspólna wigilia" w tym gronie...troche mi przykro bo to jednak 9 lat z tymi samymi mordkami :)
    Jeśli chodzi o Mikołaja to dostałam nase słodyczy i jakieś kosmetyki :*
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Radosnych Świąt http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wigilie klasowe :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARDS.
    GRATULUJĘ!
    Wejdź na mojego bloga, a tam wszystkiego się dowiesz :)
    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, ciesze sie mega, że już święta! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka ;)
    Ja dostałam ... a we moim nowym wpisie wszystko jest ;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń