wtorek, 16 grudnia 2014

PRESENTS

Witajcie <3
Tak więc moje niedzielne zakupy jak najbardziej udane :) Prezenty już mam z głowy tylko je zapakować i wystarczy czekać na Wigilię :D  Co kupiłam ? Rodzicom kupiłam ramkę i wywołałam kilka zdjęć.Wydaje mi się ,że im się to spodoba ,ponieważ jakiś czas temu tam mama mówiła ,że przydałaby im się taka ramka i by sobie powiesili.Jeśli chodzi  o siostrę ,to kupiłam jej taki drobny upominek .Jest to taki bucik (na nim nałożona skarpeta) a w środku są słodycze :D Dla przyjaciółki również mam kupiony prezent ,ale nie będę nic zdradzała ,bo być może to przeczyta ;33
Ten tydzień mija mi dość dobrze .Ogółem mamy luźne lekcje ;3 Mało prac domowych ,czyli to co lubię najbardziej :D Oceny już są powoli wystawiane .Jeśli chodzi o mniej to nie jest najgorzej,jednakże mogłoby być lepiej.Postaram się bardziej na koniec roku :D hahah co ja wygaduje ?!?! nie no dobra będę się starać,kiedyś trzeba się ogarnąć ! ;)
A u Was jak z nauką  ? Oceny już powystawiane?  :D

                                                                       PAPAPA :*

                                 

7 komentarzy:

  1. ja mam niektóre wystawione ..nie są za dobre xD

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mamy wystawionych ocen..,
    i chyba nie będzie źle!:)
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie największym problemem co do prezentów były pomysły co mogę dać dla moich rodziców. Ostatecznie kupiłem i tacie i mamie książkę.
    Teraz z nauką coraz gorzej, mianowicie przez to że już czuje wolne, nic mi się nie chce, ale oceny nie są złe nawet lepsze niż sie spodziałem. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJJ mi też się nic nie chce ;33 :D Ale już jutro szkolna Wigilia i wolne ,jestem taka happy :D A co do ocen, mogłabym się bardziej postarać :)

      Usuń
  4. U mnie prezenty zakupione dla innych też zakopane , więc mam to z głowy :))
    co powiesz na wzajemną obserwacje - jak coś ja już obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj jadę kupić ostatnie prezenty;)

    Oceny powystawiane, jestem z nich zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps obserwuję i zapraszam do mnie

    nomadiccabbage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń