sobota, 27 grudnia 2014

Święta,Święta i po Świętach !

Witajcie kochani :*
No i te najlepsze dni całego roku dobiegły końca.Ja te Święta spędziłam bardzo miło i przyjemnie w rodzinnej atmosferze.Pod choinką w tym roku znalazłam pieniądze,dużo słodyczy szczególnie czekolady oreo <ha ha każdy wie co lubię :D > Poza tym dostałam kosmetyki tą szarą czapkę Swag,którą widzieliście w poprzednim poście oraz szczotkę do włosów :)

Ogólnie jak to po świętach strasznie się najadłam i teraz ledwo co się ruszam hah :D Nie no dobra,nie jest tak źle .W każdym razie dziś biorę się za ponowne ćwiczenia ,jestem w pełni zmotywowana !
Jeszcze wczoraj wybrałam się na Stare Miasto zobaczyć choinkę,która jest po prostu cudowna ;3 (możecie zobaczyć ją niżej ) Potem poszłam z Justyną na łyżwy .Pojeździłyśmy z godzinkę i wróciłyśmy do domu :)







                                                         A Wy jak spędziliście Święta?
                                                          Co dostaliście pod choinkę ?
                                 

5 komentarzy:

  1. Moje święta w tym roku były po prostu beznadziejne ;/
    Ale ładna choinka :):*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz racje święta święta i po świętach u ans wydawało by sie że nie bd śniegu a tu w 2 dzień sypnął Udanego Sylwka ♥ Zapraszam do mnie ;)http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm święta były ok , ale tylko ok !!!
    Ale choinka jest świetna !!!
    Jeśli masz ochotę wpadnij
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ogóle nie lubię świąt :/
    śliczne zdjęcie :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post !

    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń