niedziela, 28 grudnia 2014

ZIMA

HEJ :D
Już tak trochę wyszliśmy z tego świątecznego klimatu ,teraz trochę o śniegu ,na który czekaliśmy od dłuższego czasu .U mnie śnieg pojawił się zaraz po Wigilii...szkoda.Zobaczymy na jak długo pozostanie ;33 Z racji ,że miałam wczoraj trochę wolnego czasu zabrałam siostrę na zdjęcia.Wiem ,wiem już dawno tu nic nie było ,ale postaram się to nadrobić :) Szczerze,nie przepadam za zimą,ale jeśli chodzi o zdjęcia ,to wychodzą naprawdę niesamowicie.Zobaczcie sami <3











                                                                JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ ? :*

2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :D
    u mnie też jest już śnieg :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest już śnieg :)
    Śliczne zdjęcia i szczęśliwego nowego roku!

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń