poniedziałek, 5 stycznia 2015

Filmy,które musisz obejrzeć,część IV

 Czeeeść ! :D
Na początku,chciałabym Wam serdecznie podziękować ,za 101 OBSERWATORÓW ! Niesamowite ,że jest Was aż tyle ..jestem mega szczęśliwa ;3 Jesteście cudowni <3 Mam nadzieję,że będzie Was przybywać coraz więcej :*

Przechodząc dalej ...dziś kolejna część filmów ,które musicie obejrzeć.Od dawna nie robiłam tego postu.A filmów,uzbierało się bardzo dużo ,jednakże wybrałam te ,które wywarły na mnie największe wrażenie :) 

ZOSTAŃ,JEŚLI KOCHASZ (If I stay )


Film o pewnej nieśmiałej nastolatce,która jest utalentowana muzycznie ,jednakże pewnego dnia jej życie zmienia się o 180 stopni.Będzie musiała stanąć przed wyborem pomiędzy życiem z śmiercią.To film,niezwykle romantyczny,powiedziałabym ,że taki prawdziwy ..

GWIAZD NASZYCH WINA 


Tutaj ,chyba nie mam co się rozpisywać .Jest do dobrze Wam znany film ,który wręcz uwielbiam .Jeden z najlepszych filmów ,jakie oglądałam <3

WCIĄŻ JĄ KOCHAM


Kolejny miłosny dramat ,ostatnio stałam się miłośniczka takich filmów,nie wiem czemu ...Film opowiada o dziewczynie ,która spotyka na plaży pewnego chłopaka ,który od razu robi na niej dobre wrażenie.Zostają parą,jednakże chłopak ,który jest żołnierzem ,musi wyjechać.Jest to okropny cios dla zakochanych.Aby ich związek przetrwał postanawiają,że będą pisać sobie listy.Po pewnym czasie ,dziewczyna przestaje odpisywać ...jednak po dwóch miesiącach pisze z wiadomością o swoich zaręczynach.Chłopak załamuje się.Bierze udział w akacji,w której zostaje ranny ,ląduje w szpitalu.Nie jest to nic poważnego ,już po kilku dniach wraca do zdrowia.Dostaje wiadomość,że jego ojciec leży w szpitalu ,natychmiast do niego jedzie i spędza z nim ostatnie chwile.Po jakimś czasie umiera.Chłopak zostaje sam.Odwiedza swoją dawną miłość ...okazuje się ,że nadal darzy ich wzajemne uczucie.Co będzie dalej ? Przekonacie się sami,oglądając ten film <3

MILLEROWIE 


Teraz dla odmiany ,komedia pod tytułem "Millerowie" ,w której główny bohater zostaje poproszony o przemyt narkotyków,zaś w zamian dostaje dużą stawkę pieniężną.W podróż zabiera ze sobą sąsiadkę(striptizerkę),niedoszłego klienta Kenny'ego oraz nastolatkę z ulicy.Przed  nimi wiele niebezpiecznych przygód ,które nie są takie proste jak im się wydaje.Naprawdę świetna komedia. W wolnym czasie polecam ją obejrzeć :)

RODZINNE REWOLUCJE


Kolejna komedia opowiadająca o samotnych rodzicach,którzy umawiają się na randkę w ciemno,Okazuje się być katastrofą ,przez co rodzice nie chcą się już więcej widzieć.Kiedy jednak każde z nich postanawia wyjechać na niezapomniane wakacje z dziećmi ,okazuje się,że przez tydzień będą skazani na swoje towarzystwo w afrykańskim kurorcie.
Również polecam !

OGLĄDALIŚCIE ,KTÓRYŚ Z TYCH FILMÓW? 
CO O NICH MYŚLICIE ?






18 komentarzy:

  1. Gwiazd Naszych Wina jest super zarówno książka jak i film !:)
    Zapraszam do mnie nowy post :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać takie filmy w wolne wieczory :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam wszystkie i sa świetne :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałem ich co prawda ale może obejrzę jak są ciekawe :)

    kawalerd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć "if i stay" gnw oglądałam ale przyznam troszkę się zawiodłam... ;/
    http://angelika-ka.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form poklikasz w linki? Przypomnij sie w kom u mnie na blogu a na pewno się odwdzięczę jakoś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O dzięki szukałam czegoś na wieczór ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogladadlam Gwiazd naszych wina i był dobrym filmem nawet bardzo ale nie zachwycil mnie az tak bardzo, spodziewalam sie czegos lepszego. :)
    Proszę o kliki w linki Sheinside TUTAJ odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku świetne filmy <3
    uwielbiam je <3

    zapraszam --> http://wiktoriajeener.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam żadnego, muszę to koniecznie nadrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam tylko gwiazd naszych wina :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam If I Stay i Gwiazd Naszych Wina,Filmy cudowne ale przyszykuj chusteczki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ,ja przy żadnym się nie popłakałam ...są bardzo wzruszające wiem,ale jestem "twarda" hah :D

      Usuń
  12. chce obejrzec wciaz ja kocham i rodzinne rewolucje :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń