środa, 7 stycznia 2015

Wszystko co dobre ,szybko się kończy...

Hej :)
I tak powróciliśmy(może nie wszyscy) do szarej rzeczywistości .U mnie dziś pierwszy dzień szkoły tuż po długiej przerwie .Szczerze nie było aż tak źle ,luźne lekcje ,dlatego też minęły dość szybko.Niestety czekała nas dziś klasówka z języka polskiego ,a dokładniej z książki "Dywizjon 303 " Czytał  ktoś z Was? Ja z przykrością stwierdzam ,że jej nawet do niej nie zajrzałam ,choć jest krótka ,bo tylko z 70 stron.A na dodatek ,nie mogłam jej znaleźć w internecie,więc skusiłam się na streszczenie .No cóż zobaczymy ,chyba nie poszło mi tak źle .Na następnej lekcji kartkówka z Edb ,dosyć łatwa ,na szczęście :) Tak ,więc do szkoły będę jeszcze chodzić do końca tego tygodnia , następny tydzień  i FERIEE !! Nie wiem czym tak zasłużyliśmy ,że mamy tyle wolnego ha ha ! :D Ale to dobrze ,trzeba oderwać się trochę od tej szkoły .Co nie ? :D


Jak tam u Was pierwszy dzień szkoły? 
Oczywiście to nie tyczy się  tych,co jeszcze leniuchują w domu hehe :D





5 komentarzy:

  1. Ja dziaiaj wrocilam do.szkoly , prawie na dwie matematyki :/
    Ladne zdjecie ;*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie ! :)
    Ja dzisiaj nie byłam w szkole :)
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja padam, po 3 pierwszych lekcjach nie miałam już na nic siły :<

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Przepraszam Cię bardzo za spam ale piszę licencjat i brakuje mi jeszcze 20 wypełnionych ankiet! czy mogłabyś poświęcić mi chwile i ją wypełnić :http://goo.gl/forms/YM9VsyqK5e .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecie
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń