środa, 14 stycznia 2015

Najpierw się z Ciebie śmieją ,później walczą ,a na końcu Ty wygrywasz.

Cześć Kochani ! :)
Uhuhu nie było mnie tutaj całe trzy dni ! Z jednej strony nie wiedziałam o czym pisać ,bo w moim życiu nie dzieje się jak narazie nic ciekawego,a z drugiej strony nie miałam zbytnio czasu,bo nauka mi na to nie pozwalała .Od poniedziałku męczą nas sprawdzianami ,kartkówkami ,a do tego dochodzą poprawy.Na szczęście już zaraz ferie ,więc staram się myśleć pozytywnie ,i nie przejmować się tym wszystkim.Jeśli chodzi o wstęp to tyle :) Dziś wyjątkowo nieco inny post,a mianowicie cytat "Najpierw się z Ciebie śmieją ,później walczą ,a na kocu Ty wygrywasz" Skąd pomysł na taki post? Otóż w poniedziałek u nas w szkole byli tacy panowie ,którzy poruszali się na wózkach inwalidzkich ,czyli jednym słowem mówiąc byli niepełnosprawni.Przyjechali do nas ,aby opowiedzieć nam o tym ,jak wygląda życie niepełnosprawnych osób .Pokazali nam kilka filmików i pokazali nam szermierkę [dyscyplina sportowa,w szerszym sensie sztuka ,praktyka władania bronią białą] .Wygląda to mniej więcej tak :


Pewnie o tym nie słyszeliście ,nie dziwię się ,bo sama słyszałam o tym pierwszy raz w życiu .Słyszał ktoś z Was o tej dyscyplinie wcześniej ? Piszcie w komentarzach :) Tak więc, na tablicy pokazywane były różne cytaty,które zmieniały się z jednego na drugi ,jednakże ten najbardziej utkwił mi w głowie.Wracając do domu myślałam trochę nad tym i zrozumiałam ,że ogólnie tak już w życiu jest.Z tego co zauważyłam po ludziach ,którzy mnie otaczają i z takich ,co mijam gdzieś  na mieście mogę stwierdzić ,że widząc człowieka   bez nogi na  kulach,czy gdy mają zniekształconą twarz ,czy tego typu rzeczy to z tego powodu oni wybuchają śmiechem .Nie jest to zbyt fajne dla drugiej osoby.Każdemu z tego powodu byłoby przykro .Gdy jednak,taka osoba osiąga coś,czego nie osiągnęła osoba ,która się z początku z niego śmiała to zaczyna się pojawiać złość .I nagle przychodzą mu myśli  : "Jak on to mógł zrobić? Przecież to taka niemota i niezdara ." W ten sposób próbuje go zniszczyć,jeszcze bardziej go upokarzając .Jednak ,osoba ,która z początku była wyśmiewana ,na końcu jest osobą wygraną .Osobą ,która nie zważała na wszelkie negatywne komentarze i robiła to ,na czym jej najbardziej zależało,na osiągnięciu własnego celu.Jestem pod wrażeniem takich osób ,które wiedzą,czego chcą ,mimo tego co ich spotkało w życiu,Bo przecież to są normalni ludzie ,niczym się od nas nie różnią. A czasem mogą nas i to bardzo zadziwić :) 


                                                             Co Wy myślicie na ten temat?

PS.Jak podobają Wam się takie posty? Chcielibyście ,żebym robiła takich więcej ? Dajcie mi znać w komentarzach ! :D 

MIŁEGO WIECZORU <3



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i przydatny post. Słyszałam o szermierce, również dla tych, którzy są niepełnosprawni. Powinniśmy ich przede wszystkim podziwiać a nie wyśmiewać : )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Naprawdę fajnie się go czyta :)
    Zapraszam do mnie :http://by-joaannaa.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, oby takich więcej ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,postaram się robić je częściej ! :D

      Usuń
  4. Ja też już obs :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń