niedziela, 11 stycznia 2015

Przegląd piosenek DISCO POLO

Hej ,Haj ,Heloł xD
Czy Wy też się dziś tak nudzicie? Ja siedzę praktycznie cały dzień przed telewizorem ,komputerem i telefonem.I tak na zmianę...o wyjściu na dwór już nawet nie wspomnę .Wiatr wieje jak opętany ,zimno ,pochmurno ...U Was też taka marna pogoda? Tak więc,dziś szperając po internecie natrafiłam na kilka fajnych piosenek Disco Polo.Jeśli chodzi o ten gatunek muzyczny nie jest tym ,czego tak naprawdę lubię słuchać na co dzień .Jednakże mam czasem takie fazy ,że mogłabym słuchać Disco Polo cały czas.Jak Wiecie ,taki typ muzyki puszczany jest zazwyczaj na dyskotekach albo nie wiem na koncertach.No ,wtedy to od razu porywam się do tańca haha :D Takie piosenki mają coś do siebie ,że nie da się przy nich nie zatańczyć ;3 Tak mi się przynajmniej wydaje :) A Wy co myślicie na ten temat?

Zapraszam do posłuchania !














CO MYŚLICIE O PIOSENKACH DISCO POLO?
TO WASZ TYP MUZYKI ? CZY RACZEJ NIE?




10 komentarzy:

  1. Znam kilka tych piosenek
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno słuchałam disco polo... :D

    obserwujemy? :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele ludzi wstydzi się że czasem słucha Disco Polo... ale ja tam uważam że to miła odskocznia od komercyjnych hitów z radia czy TV :) U mnie też straszliwie wieje.... porażka z ta pogodą:(

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:)
    http://lady-emi.blogspot.com/2015/01/cukierkowo-w-uj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie czasami posłuchać disco polo, piosenki znam są fajne:)
    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już gdzieś słysze piosenki disco polo, to zazwyaczaj mnie one śmieszą, ale nie przeszkadzają mi jakoś szczególnie :)
    Pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za dicso polo :/ Ale niektóre z tych znam :D

    http://life-is-beaatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niezle :D nie znalam zadnej z nich :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się podoba to przepadam :D

    kawalerd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za bardzo za tym typem muzyki, wolę takie bardziej wolniejsze piosenki.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń