niedziela, 25 stycznia 2015

"Olej,co mówią o tobie wszyscy ,masz swój cel inny od wszystkich "

No heeej ! :D
Jak spędzacie niedzielne popołudnie?  Wychodzicie gdzieś ,czy leżakujecie w domu ? :D Do mnie przyjeżdża dziś ciocia ,ale to później .Jak już czekam na obiad ,postanowiłam zajrzeć tu do Was na chwilkę ;3 i zostawić lekturkę do poczytania ;3 Powiem Wam ,że bardzo spodobały mi się posty tematyczne :D Sprawia mi to ogromną radość :D Dzieląc się z Wami moimi przemyśleniami.Żeby Was nie zanudzać .hah zaczynamyy ."Olej ,co mówią o tobie wszyscy ,masz swój cel inny od wszystkich " Kolejny tekst ,który wyłapałam z piosenki Najlepszego Przekazu W Mieście " Zawsze do celu " .Piosenka ,już trochę stara i na pewno dobrze Wam znana..Hah oo zrymowało się ! :D O co w tym wszystkim dokładnie chodzi ? Wiadomo każdy ma swoje marzenia ,swoje postanowienia ,które  nie każdemu się  podobają.Kurcze ,przecież to moje życie ! To ode mnie zależy ,co chcę dalej robić ?! Z tym ,często się spotykamy na co dzień .Robisz ,to co kochasz,co sprawia Ci przyjemność...a tu znajdzie się grupka osób ,która gdzieś gada o Tobie za Twoimi plecami.Oo ,bo on/ona  robi tamto i tamto,że chce robić to i to.O takich osobach ,możemy powiedzieć ,że " ich życie jest tak nudne ,że wtrącają się do czyjegoś  " albo jest to po prostu zazdrość ,że mu się udało a mi nie .Przykre ,ale prawdziwe ;3 Jak na to zaradzić ? To proste ,nie przejmować się tym...Nie zwracać na nich uwagi....pogadają ,pogadają ,po czasie im się to znudzi i przestaną.A co jest w tym wszystkim najlepsze ? Że za parę lat ,Ty będziesz robić ,to o czym zawsze marzyłaś/łeś,a inni ,będą tylko patrzeć jak udało Ci się to wszystko osiągnąć...i zazdrościć.Moja rada : Nie wstydźcie się ,tego co robicie ,jeśli lubicie tańczyć ,śpiewać ,rysować ,uprawiać sport ,czy tego typu rzeczy to kontynuujcie to ,a osiągniecie cel.Jeśli dobrze się uczycie ,a inni nazywają Cię kujonem i wyzywają ...nie zważajcie na to ! Jeśli lubicie matematykę czy inny  przedmiot ...to starajcie się ,być w nim jeszcze lepszym.To ,że ktoś nie lubi matematyki,nie znaczy,że i Ty masz z niej zrezygnować. Jak to się mówi ,bądźcie sobą ,róbcie co chcecie,a praca ,jaką będziecie wykonywali w przyszłości ,nie będzie pracą .Będzie sprawiała Wam przyjemność i satysfakcję z tego co robicie.
To wyłącznie od Ciebie zależy ,jak będzie wyglądała Twoja przyszłość.Inni nie mają nic do tego <3 

                                                                   Łapcie kilka fotek <3










fot.Moja siostra :D

No to MIŁEGO DNIA :**
iiii Do zobaczenia w następnym poście ! 

                                                          PS.Jak Wam się podobają zdjęcia ?
                                                         
                                                       

44 komentarze:

  1. też tak uważam,że nasza przyszłość zależy wyłącznie od nas :D.Śliczne zdjęcia.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same zdanie jak ty :) Dokładnie, za pare lat ja będę robić to o czym teraz marze... a ludzie będą się tylko patrzeć :D
    Pozytywnie i to mi się podoba.! :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! <3
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia jesteś śliczna i fotogeniczna ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ,a co do tego co napisałaś to w pełni sie z tobą zgadzam ,
    wpadnij do mnie jeśli masz ochotę
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwacja za obserwacja Na blogu (nie na google ) ? Zacznij a na 100 % zrewanżuje się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo śliczna ^^ no i racja, należy dążyć do swojego wyznaczonego celu i bie poddawać się!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;3 hah ,i to sobie powtarzaj cały czas <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Masz racje :) Mnie "przyjaciele" obgadywali jak powiedziałam o blogu, ale się nie poddałam :) śliczne zdjęcia :* agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak ,o moim blogu nikomu ze znajomych nie mówiłam ,ale jeśli by ktoś się zapytał ,to oczywiście powiedziałabym mu ,że no tak prowadzę bloga .I nie obchodziłoby mnie jego zdanie :) Nie warto przejmować się takimi osobami ! Fajnie ,że się nie poddałaś :D To wiele znaczy :* Dziękuje bardzo <3

      Usuń
  9. mnie tez obgadywali ale jak zobaczyli ze jest wiecej osob na nim, to nagle wszyscy chcą byc na blogu czy filmikach..bardzo ladne zdjecia!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmiechowe zdjęcia bardzo pozytywne ;)
    super sweterek :)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    Jeśli spodoba Ci się mój blog
    zaobserwuj napisz mi w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywna z Ciebie osoba, ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ,ojjej jak miło <33 Dziękuje :** i Pozdrawiam !

      Usuń
  12. Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2015/01/oasapcom.html
    Z góry dziękuję :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, zgadzam się z postem! :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej <3
    pierwszy raz tutaj jestem, śliczne zdjęcia ! wiesz, mam mało blogów które obserwuje i nie mam co czytać więc i Twojego zaobserwuje. :)

    wpdanij www.izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjecia bardzo mi sie podobaja!

    moze wspolna obserwacja?:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Dopiero zaczynam :) Ja już obserwuję :D http://mycurlyworld7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadziwia mnie Twoje poczucie humoru, może nie zauważalne gołym okiem. Twój styl pisania niesamowicie przyciąga, poważnie. Bo czytając pierwsze zdania, nie zdążyłam się zorientować, że juz kończę. Rób dalej to co robisz i nie jest to pusty komentarz.

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ,ojejjj jak miło czytać takie komentarze <3 Dziękuje Ci bardzo <3 :*

      Usuń
  18. Zdjęcia piękne. Czarno-białe wyglądają zawsze najlepiej

    zapraszam do mnie soo---creative.blogspot.com obserwacja za obserwacje? Już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia wyszły świenie, podobnie jak wpis. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia. Przeczytałam twój post, i masz rację. Trzeba podążać za swoimi marzeniami.
    http://paulaimela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Bardzo ciekawy post :)

    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, a zdjęcia cudowne :). Będę tu częściej wpadać!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, zgadzam się z Tobą w zupełności. Śliczne zdjęcia! :)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń