sobota, 24 stycznia 2015

BRAK TELEFONU=BRAK ŻYCIA

HEEJOO :D
Pewnie się zastanawiacie ,skąd taki dziwny tytuł haha :D Otóż,chciałam poruszyć temat telefonu,dlatego,że wczoraj swój oddałam do naprawy i zobaczę go dopiero za dwa tygodnie ...Masakra co nie ? Oddałam go,bo strasznie mi się zawieszał i nie mogłam nawet odebrać od kogoś  telefonu ....i teraz zadaję sobie pytanie : Jak żyć ? Na szczęście mama mi pożyczyła swój ,a wzięła telefon od młodszej siostry .Nawet nie wiecie jak Ją kocham <3 hehe ;) Także jakoś dam rade. Właściwie jak już jesteśmy przy temacie telefonu,to mogę poruszyć sprawę z uzależnieniem od niego .Sama wiem jak to jest ,gdyż sama siedzę całymi dniami...no dobra przesadzam ,ale tak co chwilę wchodzę i patrzę co tam się dzieje na Instagramie , Snapchacie czy Facebooku .Technologia ,bardzo i to bardzo się rozwinęła .Z jednej strony to dobrze ,bo możemy się kształcić ,dowiadywać nowych rzeczy,ale musimy czasem z tego zrezygnować i wrócić do świata żywych ,jak to się mówi.Zdarzają się sytuacje ,że widzę ,jak znajomi spotykają się ,żeby pogadać,pośmiać się ,ale po chwili lądują z głowami w telefonach.Nie jest to zbyt fajne ... Albo na moim przykładzie ,wczoraj jak już oddałam ten telefon ,wsiadłam do samochodu ,to miałam takie dziwne uczucie ,mówię : Kurde ,nie mam telefonu w ręku ,w kieszeni ,dziwnie ;/ Po prostu jestem już tak przyzwyczajona ,że no nie da rady ,obejść się bez niego.Jednakże telefon  ułatwia nam życie.I to bardzo. Dzięki niemu kontaktujemy się z osobami ,które mieszkają na przykład daleko od nas i nie możemy się z nimi zobaczyć.Telefonem robimy również pamiątkowe zdjęcia ,jasne,że od tego jest aparat ,ale telefon zawsze mamy przy sobie ,jest po prostu poręczny.Przecież nie będziemy za każdym razem brać ze sobą aparatu.Chcę Wam po prostu powiedzieć ,żeby więcej czasu spędzać na świeżym powietrzu ,oderwać się od tego wszystkiego.Spotykając się ze znajomymi ,odstawić te telefony,choć na chwilę :) A zobaczycie ,że Wasze relacje poprawią się na lepsze :)


NUTKA DO POSŁUCHANIA <3



A TERAZ PRZYZNAWAĆ SIĘ ,KTO JEST UZALEŻNIONY OD TELEFONU? HMM ? 


 Instagram : Natalaa567 
Snapchat: natalijjaaa
Zapraszam <3


29 komentarzy:

  1. Ja staję się coraz bardziej uzależniona od telefonu, niestety... :(
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/unprepared-for-new-challenge.html
    Czy mogłabyś poklikać na moim blogu w link do kurtki ? :) Chętnie się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej umiem powiedzieć NIE swojemu telefonowi haha xD

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno jestem uzależniona od mojego telefonu hahah
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jestem.. Ponieważ jak nie na komputerze to na tablecie albo telefonie gram xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dałabym sobie bez niego radę ;) i pomyśleć , że kiedyś nie była nam potrzebna żadna technologia.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! ;3 ajj u mnie byłoby ciężko, hehe ,ale po czasie przyzwyczaiłabym się :)

      Usuń
  6. Staję się coraz bardziej uzależniona od telefonu od kiedy dostałam nowy XD

    Zapraszam do mnie. Aktualnie potrzebuję pomocy, mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć <3
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ja bym wytrzymała bez telefonu nawet jeden dzień haha :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. hm w sumie to często używam telefonu, ale nie zawsze go ze sobą biorę jestem w stanie nawet o nim zapomniec , więc chyba nie jest tak zle
    wpadnij do mnie jeśli masz ochotę
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź daj u mnie w komentarzach :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkowicie się z tobą zgadzam,
    należy chociaż odrobinę spróbować oderwać,
    chociaż na ten moment,kiedy rozmawia się z kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym nie wytrzymała :)
    Fajny blog Obserwuje :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja chyba jestem uzależniona :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niby byłam uzależniona od telefonu, ale rok temu z dnia na dzień go porzuciłam... przez 10 miesięcy nie doładowywałam kartą, rzadko odbierałam telefony. Pewnie to też było spowodowane moim zdrowiem psychicznym, ale da się? Da :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Telefon pochłonął mnie całkowicie :)
    Obserwuje od dziś ! <3
    http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czuję się bez telefonu jak bez ręki,zawsze muszę coś sprawdzić haha <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się czasami zastanawiam jak wyglądalby teraz świat gdyby nie smartfony, bo wydaje mi się że teraz to one odrrywają nawet większą rolę niż komputery...
    Pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post
    Jakbyś mogła to zajrzyj do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog! Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie jestem uzalezniona od telefonu, a od laptopa, a to chyba lepsze uzależnienie ; D Bo laptop nie zawsze jest pod ręką :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez telefonu przeżyjemy , ale za to nie może obejść sie bez aparatu :)
    Świetny blog bardzo mi się podoba. W wolnej chwili zapraszam do nas :)
    Pozdrawiamy♥!

    OdpowiedzUsuń