czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 /Rozpoczęcie roku 2015

Cześć !
Jak Wam minął Sylwester ?  Ja bawiłam się naprawdę świetnie ,dlatego jestem zadowolona z tak rozpoczętego Nowego Roku 2015.
Na wielu blogach spotkałam się już z tym postem,dlatego i ja postanowiłam go zrobić :) Zacznę od tego ,że mój blog prowadzę niezbyt długo,ponieważ od 17 sierpnia tego roku,czyli prawie 5 miesięcy.Niby to tak krótko ...a zmiany są ogromne.Blog stał się dla mnie częścią życia ,nie potrafiłabym tak po prostu z tym skończyć.Z początku nie wiedziałam ,że to jest takie fajne ,że sprawia mi  tyle przyjemności.Pamiętam ,jak na początku nie mogłam się w tym odnaleźć...myślałam,że to w ogóle nie moja bajka .Ale tak po kilku,a nawet kilkunastu postach całkowicie zmieniłam zdanie na ten temat .I z tego jestem najbardziej zadowolona .
Okej...koniec mojego gadania hahah przejdźmy do głównego tematu :)
Więc tak podsumowując :
Przez ten czas blogowania zdobyłam:
* 96 czytelników [już zbliżamy się do seteczki ;3 ]
*7735 wyświetleń [jak na taki okres czasu,to całkiem nieźle :) ]
*1379 komentarzy :)
Ogółem napisałam 69 postów ;3



To pierwszy post jaki dodaję w 2015 roku ...kurcze powinnam to napisać na początku tego postu hah ;3 Przepraszam Was za te niedokładności i bzdury jakie czasem pisze ale nie mam jeszcze dobrze opanowanego doboru słów ha ha Muszę nad tym popracować ! W każdym razie tak na zakończenie chciałabym Wam podziękować ,za to ,że zaglądacie tu do mnie ,komentujecie ,utożsamiacie się z tym co tutaj publikuję.Mam nadzieję ,że w tym roku jak i następnym  będzie Was przybywać jeszcze więcej ! Przede mną ciężki rok ,rok wyborów ,które będą świadczyć o mojej dalszej przyszłości.Nawet nie wiecie ,jak ten temat jest dla mnie trudny...do testów zostały mi jeszcze 3 miesiące ,dlatego musze się szybko ogarnąć i brać się do roboty ! A Wam życzę ,aby ten rok był lepszy od tego poprzedniego ,abyście zawsze cieszyli się z najmniejszych rzeczy ,żebyście zawsze chodzili uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do życia :) Abyście wierzyli w siebie ,w swoje możliwości i skupili się na tym co kochacie najbardziej :*

                                                                       BUZIAKI :**
                                                                          PA PA !

                                                           
                                                           






12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! Powodzenie na egzaminach i szczęśliwego Nowego Roku :*
    Obserwacja za obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!! Powodzenia na egzaminach, ja mam testy szóstoklasisty XD

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Na samym początku chciałam Ci pogratulować obserwatorów,odwiedzin itp.Z tego co czytam to w sylwestra bawiłaś się świetnie,to super bo dobrze kończysz stary rok i zaczynasz nowy i oby tak było już zawsze,że świetnie się bawisz :)
    No cóż troszkę późno,ale jak się mówi na życzenia nigdy nie jest za późno.Szczęśliwego nowego roku i uśmiechu na twarzy przez cały rok i troszkę dłużej! :*

    xxsometimesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje tak ogromnych statystyk w tak krótkim czasie! Tez chce miec tyle za 5 miesiecy hahaha :D
    Zycze powodzenia na egzaminach!
    Pozdrawiam <3
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń