wtorek, 30 grudnia 2014

hmmm...co założyć na Sylwestra?

Hej  :)
Na pewno teraz większość z Was ma dylemat co do ubioru na Sylwestra .Co założyć ? Co do czego dopasować ? To bardzo proste :) Zrobiłam przegląd niektórych sklepów internetowych .... i postaram się Wam trochę doradzić.

Pierwszy sklep jaki odwiedziłam to H&M 
Wybrałam ;
*ROZSZERZANA  SUKIENKA W KOLORZE CZERWONYM.
Trochę odmienny kolor,ponieważ zazwyczaj takim Sylwestrowym kolorem jest czarny z jakimiś cekinami.Ta ,zaś wygląda prosto ,ładnie i elegancko i zdecydowanie nadaje się na Sylwestra .Do tego dołożyć szpilki ,kopertówkę ,olśniewającą  biżuterię i gotowe :D

*KOMBINEZON Z DŁUGIM RĘKAWEM.
Piękny czarny kombinezon.Zakładamy do niego czarne rajstopy ,które z pewnością wyszczuplą nogi,buty ,mogą być na koturnie ,może w takim czarno-szarym kolorze ,nie za ciemny,żeby się nie zlewał ...Do tego złoty zegarek,bransoletki oraz kolczyki (nie za długie) .

Kolejny sklep to RESERVED
W nim wybrałam:
*SUKIENKA Z METALICZNYM EFEKTEM


Srebro,złoto ,metal ..to coś co koniecznie musi znaleźć się w Sylwestrowej kreacji.Tym razem sukienka metaliczna ,jak widzicie nie konieczna jest biżuteria ,bo w takim wydaniu sprawdza się najlepiej.Czarne rajstopy oraz botki na niskim obcasie :)

Następnie BERSHKA 
*SUKIENKA BERSHKA Z ROZCIĘCIAMI PO BOKACH.


Połączenie czerni i bieli świetnie ze sobą współgra .Rozcięcia po bokach dodają kobiecości i nadają pięknego kształtu .Na górę możecie zarzucić marynarkę i nie zapomnijcie o dodatkach :)

Jeśli o paznokcie to proponuję takie : 










TORBY WIECZOROWE :


MAKIJAŻ WIECZOROWY :



Według mnie makijaż może być nieco mocniejszy niż taki co robicie na co dzień.Warto podkreślić oczy ,aby były mocne i wyraziste :) Reszta zależy wyłącznie od Was :)

BUTY :


Pozostały mi jedynie WŁOSY.Proponuję nie szaleć za bardzo..hah dlatego wybrałabym przy dłuższych włosach ,aby były nieco falowane ,zaś w krótszych bardziej uniesione ,chyba wiecie o co mi chodzi ;3

                                        
                                                         PRZYPADŁO WAM COŚ DO GUSTU ? 
                                                                           BUZIAKI :* PA




11 komentarzy:

  1. Ta pierwsza sukienka jest śliczna chociaż bym wolała ,żeby była granatowa.
    Miłego Sylwestra ! :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne paznokcie <3
    Pierwsze są genialne ! :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie <3
    Makijaż bardzo ładny :)

    http://karoanddaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi to przypadło do gustu , a najbardziej ta czerwona sukienka .
    szczęśliwego nowego roku :)


    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten drugi make up super!
    http://qqueenz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne stylizacje ;)
    Czerwona sukienka jest ladna
    pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście przypadła do gustu pierwsza sukienka z H&M :)
    Zapraszam:
    http://dziewczynapoznajeswiatpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paznokcie

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń