niedziela, 18 stycznia 2015

RECENZJA FILMU "WKRĘCENI 2"

Hejka :)


Jak dziś pięknie ,słoneczko grzeje na dworze ,może wyjdę na jakiś spacer :) Teraz nic więcej nie robie tylko się lenie haha :D Ten wolny czas staram sie jak najlepiej wykorzystać ! Dlatego też, wczoraj byłam w kinie na filmie pod tytułem  "Wkręceni 2" 


Bardzo byłam ciekawa ,czy jest jest sens w ogóle iść na ten film.Ogólnie z tego co zauważyłam ,polskie komedie są zawsze takie same .Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie...jednakże po obejrzeniu tego filmu,z pewnością zmieniam zdanie .
Aktorzy jacy tam występują są Wam dobrze znani  ,są to międzyinnymi : Paweł Domagała ,Małgorzata Socha ,Bartosz Opania,Marta Żmuda Trzebiatowska,Barbara Kurdej-Szatan,Antoni Królikowski,Filip Bobek oraz Leszek Lichota ..Zauważyłam ,że Barbara Kurdej-Szatan coraz częściej pojawia się w kinach,gdyż jeszcze nie dawno puszczany był film "Dzień dobry ,kocham Cię" ,gdzie aktorka również pełniła główną rolę :) Dobra ,teraz do rzeczy ...heh Film opowiada o Tomku(Paweł Domagała) zwanym "Szyją" ,który pracuje jako drogowy ,jego żoną jest Jadźka(Barbara Kurdej-Szatan).Pewnego dnia podczas pracy mężczyzna poznaje przypadkowo Klementynę (Małgorzata Socha).Kobieta zabiera go do Warszawy ,gdzie zmienia go w sobowtóra  Miki Mazura ,który jest bardzo sławny.Mężczyzna miał być prezentem urodzinowym dla Mikiego .Jednakże on na przyjęciu wpada w wściekłość ,ale zaraz się godzi,gdy Klementyna oznajmia mu,że dawno nie miał dla siebie czasu ,tylko lata z planu na plan, skąd taki prezent ."Szyja" przejmuje wszystkie obowiązki Mikiego .Całe to zamieszanie z sobowtórem obserwuje mężczyzna ,który pełni rolę paparazzi.Żona Tomka ,chce jak najszybciej sprowadzić go do domu.Na końcu oznajmia mu ,że jest w ciąży.
Film jest naprawdę fajny ,wprawdzie taką główną postać komediową pełni tu Paweł Domagała ,który naprawdę potrafi rozśmieszyć do łez :D Jeśli jeszcze nie widzieliście tego filmu,to serdecznie polecam Wam go obejrzeć :)

WIDZIAŁ KTOŚ Z WAS TEN FILM?




20 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym filmie i widziałam zwiastun,ale nie oglądałam go.
    Spróbuję klasę namówić,aby jechać na ten film.
    Ja także obserwuję.
    Pozdrawiam,
    (paulinalelo13.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie widziałam i nawet nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i poinformuj mnie na blogu, a na 100% się odwdzięczę :) http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. już któryś raz słyszę o tym filmie :)
    Muszę w koncu go obejrzec

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma hopla na punkcie tego filmu :) ja nie oglądałam nawet części pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie widzialam :)

    obs-obs? ja juz xxx
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower. I would be glad if you could follow me back.
    Btw, great post.
    Have a beautiful Sunday.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie widziałam ale zwiastuny i to co tu napisałaś zachęciło mnie do obejrzenia !!!
    Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią wybrałabym się do kina na ten film- zapowiada się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym go obejrzała,uwielbiam Basię Kurdej-Szatan :D
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. CIEKAWE. ;333

    Zapraszam
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm.. ciekawy i zachęcający post ;)
    zapraszam do mnie -------> http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Barbara Kurdej Szatan to moja ulubiona aktorka! Nie dość że jest przecudowna, inteligentna to ma poczucie humoru i niezły charakter! Po prostu ją uwielbiam, dlatego nie długo postaram się obejrzeć! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba się wybiorę, uwielbiam Basię :)
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam 1 cześć i również chce obejrzeć druga ;)
    myślę że będzie fajna ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie widziałam, ale zobacze. ;D
    Ciekawy masz blog.;3
    Obs/obs?

    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, ma swój urok. Czekam na więcej : http://rebellleflour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń