wtorek, 20 stycznia 2015

Nowości kosmetyczne.

CZEŚĆ ,
Jak tam u Was w szkole ? Z tego co czytałam w komentarzach pod wcześniejszym postem,większa osób z Was musi jeszcze przesiedzieć w szkole .Nie martwcie się ! Ten czas bardzo szybko zleci,tak jak i mi ferie , niestety ;3 Tym ,którzy leniuchują heh życzę udanych ferii i miłego wypoczynku ♥ Żeby Wam trochę umilić ten czas,mam dla Was kilka nowości kosmetycznych.Nie chciałam robić wcześniej tego postu,gdyż nie opłacało mi się go robić z kilku produktów.Teraz uzbierało się ich trochę więcej ,więc jest o czym mówić :) Tak,więc zaczynajmy :)


BALSAM DO CIAŁA wyszczuplająco-antycellulitowy 


Zapach tego balsamu ,od razu skusił mnie do jego kupna .Wprawdzie będę go używała razem z mamą,bo jej też się bardzo spodobał .Jest w pięknej różowej tubce .Ma 250 ml ,więc jest dość duży.Kosztował 6 zł ,ale nie kupowałam go w sklepie.Po prostu kupiłam od cioci ,miała go w tańszej cenie :) 

TONIK BEZALKOHOLOWY DO KAŻDEGO TYPU CERY

    

Tonik przeznaczony jest bardziej do demakijażu,lecz ja będę go tak po prostu ,żeby oczyścić twarz.Ma 200 ml i również kosztował 6 zł :) Mam nadzieję ,że się sprawdzi i nie będzie sprawiał mi żadnych problemów.

ŻEL DO MYCIA OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCY


Na ten produkt czaiłam się od pewnego czasu ,i w końcu go mam .Przeznaczony jest co cery trądzikowej ,czyli czegoś z czym walczę od pewnego czasu.Kupiłam go w biedronce ,za jedyne 12,99 zł :)

ODŻYWKA DO PAZNOKCI MAXIMUM STRENGHT SALLY HANSEN
ORAZ KREM DO PIELĘGNACJI SKÓREK


Może pamiętacie jak mówiłam,że chciałabym zrezygnować z odżywki Eveline 8w1 i znaleźć sobie coś innego .Wybór padł na odżywkę widoczną na zdjęciu.Powiem Wam ,że używam jej od niedawna i jakoś nie widzę efektów.Coś czuję ,że nie zakupię jej ponownie ;3 Kupiłam ją w Rossmannie za 15,99 zł :) Jeśli znacie jakieś dobre odżywki do paznokci,to dajcie znać w komentarzach.Będę Wam bardzo wdzięczna :)
Kolejna rzecz do krem do pielęgnacji skórek z Avonu .Kupiłam go po raz kolejny,gdyż jeszcze nigdy mnie nie zawiódł .Zawsze mi pomaga ,dlatego będę do niego często wracać .Krem oczywiście z Avonu,za 9,99 zł .

KREM NAWILŻAJĄCY BALANS KORYGUJĄCO-ŚCIĄGAJĄCY SPF 10 OCHRONA NISKA


Ten krem poleciła mi aptekarka.Kolejny krem oczyszczający hah .W ostatnim czasie mam ich bardzo dużo.Ceny niestety nie znam ,kupowała mi go mama ,a pudełko już chyba wyrzuciła.

 KREM PUNKTOWY DO SKÓRY TRĄDZIKOWEJ I ŁOJOTOKOWEJ


 Tego kremu ,zaś używam na noc .Wydaje mi się ,że lepiej się sprawdza niż ten krem powyżej.Ceny również nie znam ;3

ŻEL MYJĄCY NORMALIZUJĄCY NA DZIEŃ/NA NOC


Żel z Ziaji,o bardzo przyjemnym zapachu,Aż chce się go używać ;3 Doskonale oczyszcza i odświeża skórę.Jak widzicie ,jest już puste pudełeczko hah .Był kupowany już dawno temu,ale chciałam go Wam pokazać ,zanim go wyrzucę ;3 Cena 12,99 zł jak dobrze pamiętam ;3

MASECZKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA PORY Z GLINKAMI MINERALNYMI


Tą maseczkę użyłam zaledwie kilka razy .Jak widzicie ma czarny kolor,jednak po oczyszczeniu skóry zmienia kolor na szary.Jak narazie nie mam do niej żadnych zastrzeżeń .Zobaczymy co będzie dalej .Zakupiona w Avonie ,za 9,99 zł :)


SZAMPON WYPEŁNIAJĄCY TOTAL REPAIR Z ELSEVE



Czy tylko ja mam bzika na punkcie szamponów z Elseve? haha :D Ja je po prostu uwielbiam.Pachną przepięknie i przede wszystkim działają ! To chyba najważniejsze .Ten szampon dostałam na prezent ,więc nie podam Wam ceny ;3

PŁYN DO KĄPIELI MR FROSTY 


Ten produkt również dostałam na prezent .Jestem z niego bardzo zadowolona .Pięknie pachnie ,a do tego jest w tak pięknej buteleczce <3 

Jak na pewno zauważyliście większość kosmetyków ,jakie zakupiłam mają działać oczyszcząjąco.Próbuję wszystkiego ,żeby pozbyć się tego "cholerstwa " z twarzy.Przepraszam za słownictwo,ale inaczej nie da się tego wyrazić.Osoba ,która ma ten sam problem wie o co chodzi ;3 Mam nadzieję ,że pozbędę się tego na zawsze ...


UŻYWALIŚCIE KTÓRYŚ Z TYCH KOSMETYKÓW ?
SPRAWDZIŁY SIĘ U WAS? 

*ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :*






17 komentarzy:

  1. Ooo, spore zakupy :) Odżywki z Sally Hansen są super!
    pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak z początku myślałam,ale ta mnie jakoś zawiodła ...może inną wypróbuję :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy kosmetyczne:)

    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z liści manuka najlepsza jest pasta oczyszczająca :) Będą recenzje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te produkty z ziaji są genialne:)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. These are some great products, never heard of some before. Think I won't get them in Germany. What a shame!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    Ten płyn do kąpieli wygląda naprawdę ślicznie! ^^
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy,też mam ten płyn do kąpieli,jest świetny :)
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam tego żelu z under 20 i jest świetny :D
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nie dlugi czas sie za niego wezmę :)) Bardzo chętnie :*

      Usuń
  9. nie używałam wielu z tych produktów ale wydają się świetne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post , polecasz też fajne rzeczy
    wpadnij jeśli chcesz
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji u mnie na blogu :)

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń