środa, 4 lutego 2015

Kicz jest wszędzie i niemal wszystko jest kiczem.

Z tym stwierdzeniem spotkałam się czytając magazyn "Glamour" .Temat od razu do mnie zainspirował do napisania kolejnej notki .Kicz ,czyli coś co zawsze się sprzedaje,choć jest to denne i bezsensowne.Leci na niego dużo ludzi,ale mało kto chce się przyznać.Przypuśćmy ,gdy do kin trafi durna komedia ,to my nie przyznamy się innym ,że na nim byliśmy .No bo po co ? Żeby nas wyśmiali ? Albo ,gdy robimy sobie zdjęcia,których nikt nie może zobaczyć ,to od razu je usuwamy.Lady Gaga,osoba o zupełnie innym ubiorze,która natychmiast rzuca się w oczy ,ubiera się "kiczowato" a mimo to dostaje uznanie innych osób.Czasem też boimy się przyznać bliskim ,co lubimy ,bo wiemy ,że nas wyśmieją.Jedno jest pewne Kicz jest wszędzie .Co to znaczy ? Otóż z kiczem spotykamy się na co dzień,nawet o  tym nie wiedząc.Przeglądamy Facebook,Instagram i inne portale społecznościowe ,gdzie roi się mnóstwo "kiczowatych" zdjęć ,wręcz żałosnych,ale mimo to nie zwracamy na to uwagi.Taka Kim Kardashian ,takich zdjęć ma na swoim Instagramie mnóstwo.Ale powiedzmy szczerze...nie ma osoby ,która nie miałaby  kiczowatego selfie + zdjęcie z dzióbkiem -to również jest kicz.Szczerze mówiąc,kicz to "propaganda szczęścia" i tym nas wszystkich kusi.No bo kto chociaż raz nie śmiał się z siebie samego i ze swoich kiczowatych zdjęć? haha no właśnie .Kicz w dzisiejszych czasach stał się bardzo sławny i popularny .Bawimy się nim .Jak pojawia się moda na gadżety,ubrania z motywem dość żenującym to i tak to kupujemy przecież wszyscy noszą ,to ja też.Producenci z tego powodu cieszą się najbardziej.Wiedzą co się sprzedaje .Stosują patenty,przez które osiągają wielki sukces.Zarabiają na tym dużo pieniędzy i oczywiście mają gwarancję popularności.Kicz łączy pokolenia.Działa zawsze i na wszystkich.To tak jak mówiłam coś staje się modne i zaraz widzimy to u wszystkich.To takie bezsensowne ...Wyobraźcie sobie,że kupujecie sobie coś co Wam się bardzo spodobało i wychodząc na ulicę widzicie ,że większa liczba osób ma na sobie to samo.Dziwne uczucie prawda? Dziś z kiczu nie da się zrezygnować ,on jest wszędzie i u wszystkich .Taka prawda .Wcześniej sama nie zwracałam szczególnie na to uwagi,ale po przeczytaniu stwierdziłam ,że to prawda.Dopiero teraz to zauważyłam...


A Wy zważaliście wcześniej na takie rzeczy ?
Spotkaliście się kiedyś z kiczem ?


17 komentarzy:

  1. ale mnie zaciekawiłaś teraz tym tematem ;) wcześniej jakoś nie zwracałam na to uwagi
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie największym kiczem są tzw. "karniaki" na fb, czy też jak Ty mówiłaś różne zdjęcia, np z dzióbkiem.
    Pozdrawiam! :)
    http://taktobylotakjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak karniaki ,kicz XXI wieku :D hah Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dla mnie największym kiczem tego świata jest jak sobie idę ulicą i mijam grupkę dziewczyn i wszystkie wyglądają tak samo! To jest no... kiczowate !
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka!
    Podałaś idealne przykłady kiczu.
    Rzeczywiście mimo,że Lady Gaga ubiera się kiczowato,to i tak wiele osób ją uznaje !
    Śliczne zdjęcie.
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie teraz wszystko jest kiczem, wszystkie osoby mają grzyffeczkę, masakra...
    No i zapraszam do mnie :) tina-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałaś kolejny świetny przykład kiczu ! <3

      Usuń
  6. Dla mnie teraz wszystko jest kiczem, wszystkie osoby mają grzyffeczkę, masakra...
    No i zapraszam do mnie :) tina-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na sam widok tych dziwnych zdjęć na fb mam dosyć nie wiem jak niektórzy mogą dodawać takie zdjecia masakra po prostu . Ja pamiętam jak bylam mala to uwielbialam kolor rozowy dobrze że mi przeszlo :D

    http://naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie tylko Ty <3 Ogólnie małe dziewczynki zawsze szaleją za kolorem różowym,ale z czasem to przechodzi :)

      Usuń
  8. bardzo często spotykam się z kiczem :) jak dla mnie kiczem jest np. za duża ilość oświetlenia ogrodowego lub światecznego, wygląda to po prostu tandetnie
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne piszesz posty, miło się je czyta ;)

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie ma osoby, która nie spotkałaby się z kiczem.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie spotkałam się z takim stwierdzeniem.
    Pozdrawiam.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń