sobota, 14 lutego 2015

Valentine's Day

Witajcie <3
Jak Wam mija sobota? Mi na razie dobrze,niedawno wstałam ,włączyłam sobie telewizję,dokładnie Pytanie Na Śniadanie ,patrze a tam moi chłopcy z Rodzinki.pl ! haha czyli Adam Zdrójkowski oraz Mateusz Pawłowski.Rozmawiali oczywiście na temat Walentynek,które "obalają" hah (nie wiem jak to nazwać ) dziś wszystkie programy telewizyjne,portale społecznościowe i wiele wiele innych.Jednak coś mnie nie pokoi,Walentynki 14 luty ,czy tylko tego dnia mamy szczególnie zwrócić uwagę na swoją drugą połówkę ? Czy tylko tego dnia mamy obdarować ją jakimś wyjątkowym prezentem? Nie jestem tego do końca pewna ,ponieważ każdy dzień w roku powinniśmy traktować jednakowo,chodzi mi o to,że nawet jeśli nie jest to dzień zakochanych,to każdy dzień traktować tak,by nim był.Nie ważne czy to jest 14 luty,czy też nie.Każdego dnia powinniśmy obdarzać swoich bliskich miłością.Jeśli chodzi o mnie,Walentynki spędzam samotnie hah ;3 Może potem gdzieś wyjdę,żeby tak nie siedzieć w domu :)
A teraz zostawiam Was z "Walentynkową nutą "



 A Wy jak spędzacie Walentynki ? 
Co myślicie o tym święcie ?

14 komentarzy:

  1. Ja walentynki spędzam w domu przed laptopem xd

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą :) uczucia powinno się okazywać zawsze, a nie tylko w walentynki :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh.. dokładnie :)
    Ja walentynki spędzam przed Tv ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze ich nie obchodzę xd :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA. Zapraszam, więc do mnie.
    idreamonlyaboutmusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej z rodziną.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla nas Walentynki, to dzień jak każdy inny ;)
    Zapraszamy do nas ;) http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też spędzałam Walentynki sama ;) I mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty na jego temat :D
    Pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędziłam sama walentynki, chociaz wcale przykro mi nie było:)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. ja walentyki spędziłam z laptopem,heheh +świetna nuta!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Super <3

    amela-amelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochani mają Walentynki przez caly rok :)
    Swietna nuta *,*

    http://naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń