niedziela, 15 lutego 2015

Life...

Przyszłość zależy wyłącznie od Was.Mówię o tym cały czas ...i nie zamierzam przestawać.Trudno mi się do tego dopasować.Czas leci nieubłaganie,już się w tym wszystkim zamotałam.Mam 16 lat,czyli jeden z trudniejszych okresów w życiu.Podejmowanie trudnych decyzji,stawianie sobie poprzeczek ,które nie są takie łatwe do przeskoczenia.W mojej głowie mam dużo przeróżnych myśli,nie wiem do czego się zabrać.Wiele planów ,które wydają się nierealne.Pewnie większość osób tak myśli,jednak życie zaskakuje,nawet w nieoczekiwanych momentach,to fakt.Dużo osób w moim wieku,ma już podjęte decyzje co to przyszłości.Jednak nie wiemy co w życiu się wydarzy,dlatego nie można być tak pewnym ,że wszystko pójdzie nam zgodnie z planem.Jestem osobą ,która już sama nie wie czego chce,osobą ,która obawia się,że coś pójdzie nie tak.Z tego wszystkiego gubi się w życiu.Kurcze,hah jakie wyznania ;3 Czemu to piszę? Piszę to dlatego,że może są tu osoby ,które mają taki sam problem ,jak ja.Nie wiedzą co robić w przyszłości,czym się zajmować,gdzie pracować.Jeśli nawet mają jakieś marzenia ,to wydają się mu nierealne.Jednak ,nie należy tak wszystkiego planować,bo nie wiadomo,czy wszystko pójdzie zgodnie z planem.Pewnie nie jednej osobie zdarzyła się taka sytuacja ,jak na przykład...pisaliście sprawdzian z matematyki,mówicie "a  prosty był na bank dostanę piątkę" i co sie okazuje? Dostajecie dwójkę.Życie ciężko ogarnąć,nie można przewidzieć tego co się wydarzy.Ale z drugiej strony,dobrze mieć już jakiekolwiek plany,żeby wiedzieć do czego się zabrać.Stawiam sobie teraz pytanie :Co zrobić z życiem,żeby potem niczego nie żałować? Dokładnie przemyśleć to,co jest dla nas naprawdę ważne ,coś co sprawia nam przyjemność,dzięki czemu będziemy szczęśliwi.Tak jak mówiłam życie zaskakuje...nie wiemy co będzie jutro,pojutrze,a co dopiero za parę lat.Może nasze życie obróci się o 180 stopni? Tego nie wiemy ,i nie będziemy wiedzieć.




Zapraszam do obejrzenia nowego teledysku Dawida Kwiatkowskiego do piosenki "Szepczę" Mi osobiście teledysk jak i piosenka się bardzo podoba <3



BYEE :*

11 komentarzy:

  1. Świetny post. Zgadam się z twoim zdaniem, że przyszłość zależy wyłącznie od nas, od naszych decyzji. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dokładnie przyszłość to nasze decyzje , i zależy tylko od nas i od tego co my zrobily
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/
    wpadnij jesli masz ochote

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, a piosenka bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  4. nice !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Masz w 100% rację. Ja mam 20 lat i nadal nie wiem co robić w swoim życiu, a czas ucieka, nawet nie wiem jak szybko te dni mijają. Jako 16-latka wiele przeżyłam, ale nie miałam ustalonego celu w życiu chociaż chciałabym mieć jakieś plany czy marzenia do spełnienia, przynajmniej wiedziałabym do czego dążyć a tak to tylko egzystuję z dnia na dzień. Mam nadzieję, że Ty zrozumiesz sens życia i poznasz swój cel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Zostałaś nominowana do LBA! :) http://klaudiake.blogspot.com/ więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życiowe wybory bywają zawsze trudne. Trzeba jednak decydować się na to co ty chcesz a nie np. cała rodzina. Wybierz jak najlepiej! :)
    Bonia
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! :) Bardzo mądrze piszesz :)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń