sobota, 21 marca 2015

50 twarzy Greya - recenzja filmu

Hej Wszystkim ! <3
Dziś pierwszy Dzień Wiosny ,a zarazem Dzień Wagarowicza ,który bodajże w niektórych szkołach był obchodzony wczoraj.Jeśli chodzi o mnie,to byłam wczoraj w szkole,miałam dość luźne lekcje,no oprócz matematyki ;3 Więc nie było co opuszczać dnia,tym bardziej,że do nowej szkoły (liceum,technikum) nie warto zniżać sobie sprawowania.Po lekcjach poszłam do przyjaciółki i tak wyszło ,że u niej nocowałam.W między czasie obejrzałyśmy dobrze Wam znany film "Pięćdziesiąt twarzy Greya" .Słyszałam przeróżne opinie na temat tego filmu.Jedni mówili ,że to ' dno ' 'szkoda czasu na taki film '  , zaś drudzy 'świetny film' 'naprawdę warto go obejrzeć' .Jeśli chcecie wiedzieć ,co ja o nim myślę,zapraszam do dalszego czytania :)



PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA
Film,który w ostatnim czasie pochłonął wielu ludzi.Stał się on jednym wielkim hitem tego roku.Dla osób ,które go jeszcze nie widziały.Film opowiada o pewnej dziewczynie Anastasii Steele ,która przeprowadza wywiad ze znanym Christianem Greyem.Mężczyzna od samego początku,wzbudził jej zainteresowanie.Pewnego dnia Grey zjawia się w sklepie,w którym pracuje dziewczyna i prosi ją o spotkanie.Grey proponuje jej pewną umowę,na którą się zgadza.Tym samym dziewczyna wkracza w świat pożądania,erotyki i skrywanych pragnień.
Mi osobiście bardzo się film podobał.Wielki plus dla aktorów ,którzy mięli nie lada wyzwanie ,jeśli chodzi o niektóre  sceny.Widać jak wiele serca włożyli ,żeby wzbudzał jak najwięcej emocji.I naprawdę się im to udało.Film trochę inny ,niż dotychczas.Nigdy nie spotkałam się z czymś podobnym.Ale do dobrze.Nareszcie pokazało się coś innego,niezwykłego i intrygującego.
Jak najbardziej polecam ! :)


Oglądaliście ten film? 
Co o nim myślicie? 


5 komentarzy:

  1. Ach, film dla romantykow :)
    Wiem, ze wielu osobom sie podoba, mnie jakos takie gatunek nie przekonuje. Moze pozniej sie skusze ;)

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie czytam książkę :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie film jest wymuszony, na początku jest romantyczny ale potem to staje się bardzo niestosowny. mi się nie podobał ale to rzecz gustu;)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zbieg okoliczności, przedwczoraj oglądałam film, ale jak dla mnie bez szału :D Może też dlatego, bo nie czytałam książki, Ci co czytali mają bardziej pozytywne zdanie na temat filmu. W filmie nie było tych wszystkich przemyśleń itd. Ogólnie film może być tylko to zakończenie mnie zdziwiło. "To już? A gdzie koniec?" :d
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń