wtorek, 17 marca 2015

Czasami musisz umieć powiedzieć nie !

W życiu każdego z nas przychodzą chwile kiedy musimy powiedzieć 'nie' .Musimy z czegoś zrezygnować ,nie możemy mieć wszystkiego.Wchodząc do sklepu zamiast kupować masy rzeczy ,kupmy kilka.Te,które są nam najbardziej potrzebne.Zamiast przeznaczać pieniądze na słodycze,ubrania zainwestuj w coś innego. Na przykład wyjście do kina z przyjaciółką,znajomymi .Dzięki temu nie przybierzesz kilku kilogramów ,a będziesz się świetnie bawić i spędzisz miło czas :)
































Nie wydawaj pieniędzy na 'marne' .Może zbieraj przez jakiś czas ,a potem sprawisz sobie czy komuś
innemu świetny prezent.Nawiązałam do tego tematu,ponieważ to jest jedna z moich wad,z którą walczę.Chce mieć po prostu wszystko ...czasem dużo rzeczy mi się podoba i trudno mi z tego zrezygnować.'Chce mieć to i to i to '  Nie potrafię,nie umiem ...Zobaczę coś w internecie i pierwsza moja reakcja to : "Muszę to mieć " muszę i koniec ! Po chwili dochodzę do wniosku,że to nie jest mi wcale potrzebne.Mam masę podobnych rzeczy.I na tym kończy się moja historia.Ale za chwilę znowu widzę coś olśniewającego ,sytuacja się powtarza,tym razem chyba zainwestuję ;3




Czasem nie kontrolujemy tego i kupujemy na szybko.Wracamy do domu i żałujemy ,że to kupiliśmy.Te pieniądze mogliśmy przeznaczyć na coś innego ,co sprosta naszym oczekiwaniom.Chciałabym,żebyście przemyśleli ,zanim coś kupicie,czy jest to Wam potrzebne :) Żeby nie podejmować pochopnych decyzji,bo nie zawsze wychodzą one na dobre :)





A jak jest z Wami ? 
Umiecie czasem sobie z czegoś odmówić ? :)

ps.Pojawił się teledysk Jeremiego,na który bardzo czekałam (brałam w nim udział) .Powiem tak,teledysk jest fantastyczny ! Widać mnie w niektórych momentach ,ale trzeba się dobrzeć przyjrzeć (mam na sobie koszulę w kratę ).Rzuca się w oczy :3
Zapraszam do oglądania :D






4 komentarze:

  1. brzmi dobrze, jednak czasem trudno się zastosować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Ładne zdjęcia :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z trudem, ale tak, czasami potrafię sobie odmawiać parę rzeczy xD

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobajś mi się treści twojego bloga. Powodzenia!
    http://ceci-bloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń