niedziela, 8 marca 2015

DZIEŃ KOBIET + Nagrywanie teledysku Jeremiego Sikorskiego .

No hejjj :***
Na początku tego postu chciałabym złożyć Wam(dziewczynom) najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet !!! :) Niech spełniają się Wasze najskrytsze marzenia :3 
Co do dzisiejszego dnia,dawno nie czułam się tak dobrze jak dziś.Kolejny cudowny dzień ,który z pewnością zapamiętam do końca życia.Otóż brałam dziś udział w teledysku Jeremiego Sikorskiego,młodego artysty ,który można powiedzieć 'dopiero zaczyna swoją przygodę' z muzyką.Na swoim koncie ma już piosenkę 'Bez niej nie byłoby nas ' wraz z teledyskiem.Dziś kręciliśmy teledysk do nowej piosenki,która pojawi się pod koniec marca.Na pewno dam Wam znać.Jestem bardzo ciekawa tego,jak będzie prezentował się teledysk i czy w ogóle będzie mnie widać ha ha :D Mam nadzieję ,że tak,wtedy to już chyba będę w siódmym niebie <3 Jak znalazłam się na planie? Wczoraj Jeremi na swoim facebooku napisał,że zaprasza osoby z Warszawy i okolic na plan swojego teledysku.Trochę nad tym myślałam czy jechać.Ale przecież w życiu trzeba spróbować wszystkiego prawda? Cieszę się ,że nie zrezygnowałam ,potem żałowałabym do końca życia ,że się nie pojawiłam.Pojechałam sama ,niestety przyjaciółka nie mogła..Poznałam wiele ciekawych osób ,z którymi bardzo się polubiłam :) Spędziłam miło czas w towarzystwie świetnych ludzi.Na dodatek jak już kończyliśmy pojawił się Stuu ! Kojarzycie? Prowadzi swój kanał na YT :) Okazało się ,że on również będzie występował w teledysku Jeremiego :) Tak więc,pozostaje mi jedynie czekać na efekty <3 





Z tancerzami Jeremiego :)




 Stuu <3





Jeremi :D



hahah Natalia Paparazzi :D



Trzymajcie się ciepło <3

3 komentarze:

  1. I’m in love with your blog It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej,zazdroszczę! Oby Cię było widać.Też chciałabym kiedyś wystąpić w jakimś teledysku :))

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszke spóźnione, ale wszystkiego najlepszego ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń