piątek, 6 marca 2015

Filmy,które polecam,część V

Witajcie kochani :)
Jak tam u Was? Ja dziś zostałam w domciu i nie poszłam do szkoły jeejj ! :D Tak mi się nie chciało,a poza tym wróciłam wczoraj dość późno do domu.Byłam na wycieczce do Warszawy na koncert Enej w Ursynowskiej Arenie :) Było naprawdę super ! Na snapchacie,jest cała'relacja' z tego wydarzenia.Więc jeśli chcecie, dodawajcie : natalijjaaa :D
Dziś postanowiłam zrobić kolejną ,już V część filmów ,które polecam.Postanowiłam nie rozdzielać filmów tak ,po kategoriach ,czyli tam komedie,horrory itp.Po prostu po obejrzeniu filmu (jak nabiera się ich ciut więcej )będę pisała Wam  recenzje i opisy filmów :) Także zaczynamy !



BEJBI BLUES


Film opowiada o 17-letniej nastolatce,która zostaje matką.Bardzo chciała mieć dziecko,nie wiadomo dlaczego.Dziewczyna jest zdana sama na siebie,matka ją zostawia i wyprowadza się od niej.Ojciec dziecka,odwiedza syna i bardzo lubi się nim zajmować.W domu jest totalny bałagan ,dziewczyna nie zbyt sobie radzi.Znajduje pracę,ale ma problem z dzieckiem.Nie ma go z kim zostawić.Powierza go sąsiadce ,później chowa w szafce na lotnisku.Chłopak ,gdy się o tym dowiaduje,natychmiast pędzi na lotnisko,niestety jest już za późno.Dziecko umarło,jest zły na nią ,że nie umiała się zaopiekować dzieckiem,że je zabiła .Dziewczyna trafia do psychiatryka (tak to zrozumiałam) .Po czasie odwiedza ją chłopak,a ona nadal chce mieć dziecko.Chcecie znać szczegóły życia samej nastolatki z dzieckiem ? Koniecznie musicie go obejrzeć ! 
Mi osobiście bardzo się film spodobał .Może dlatego,że ukazuje jaka jest rzeczywistość w dzisiejszych czasach.Jak nastolatki zachodzą w ciąże,rodzice tego nie akceptują i wyrzucają je z domu,są wtedy zdane same na siebie.No to żeby był jakiś smutny film,nie ,nie momentami można się naprawdę pośmiać :D 







 LOVE,ROSIE 


O tym filmie już wspominałam chyba z kilka razy,jak i o książce :) Ale co szkodzi,napiszę jeszcze raz :) hah Więc tak,film mówi o dwójce przyjaciół,którzy przyjaźnią się od lat szkolnych (7 lat ).Później dorastają,nadal utrzymują ze sobą kontakt.Dziewczyna mając 17 czy 18 lat zachodzi w ciąże,musi zrezygnować ze swojej szkoły,do której bardzo chciała się dostać.To było jej marzeniem.Przyjaciel opuszcza ją i wyjeżdża.Poznaje wiele kobiet ,żeni się dwa razy i ma dwójkę dzieci.Dziewczyna rodzi córeczkę,która rośnie jak na drożdżach.Poznaje swojego ojca,który jest DJ.Ona również chce zostać Dj-ką .Dziewczyna również poznaje nowego chłopaka ,ale z nim zrywa.Okazuje się ,że ją zdradzał.Dostaje pracę w hotelu.Dodam,że jej największym marzeniem jest otworzenie własnego hotelu.Po latach dziewczynie umierają rodzice.Dom zostaje jej przypisany.Zgodnie z marzeniami,otwiera hotel.Któregoś dnia w drzwiach pojawia się jej przyjaciel.Wyznaje jej miłość.Dziewczyna ją odwzajemnia.Okazuje się ,że od lat skrywali do siebie do samo uczucie,jednak dopiero na końcu zdają sobie sprawę,że byli sobie przeznaczeni.
Film niezwykły ,romantyczny,momentami smutny.Wywarł na mnie ogromne wrażenie,od początku do końca ,trzymał w napięciu.Mimo tego,że książka była zdecydowanie lepsza ,to film mnie nie zawiódł.Jednak książka i film się od siebie różnią.Ale serdecznie go polecam ! Naprawdę warto :)




TYLKO CIEBIE CHCĘ


Jeden z najpiękniejszych filmów jaki widziałam.Jest Wam na pewno dobrze znany,a jeśli nie to trochę opowiem :) Dla nie wiedzących,jest to druga część 'Trzy metry nad niebem' .Zaczyna się powrotem Stepa(tak jest nazywany w książce) do Rzymu,jak dobrze wiecie wyjechał do Stanów na 2 lata,żeby trochę odpocząć,przemyśleć o tym ,co go spotkało,czyli strata swojej drugiej połówki.Tak więc Step,wraca ,poznaje nową dziewczynę ,z którą się związuje .Dostaje pracę w teatrze,jest grafikiem.Dziewczyna przechodzi casting i również staje się to jej pracą.Widzą się każdego dnia.Są zakochani w sobie po uszy.Na koniec umiera matka Stepa,Babi wychodzi za mąż z innym mężczyzną ,a Step zostaje ze swoją nową wybranką.
Żeby dokładnie zrozumieć ten film  musicie na pewno obejrzeć pierwszą część.Co tu dużo mówić.Coś pięknego i według mnie druga część jest zdecydowanie lepsza :) Polecam !!




SZKOŁA UCZUĆ 


Kolejny 'romantyczny' film opowiadający o pewnej dziewczynie ,która jest odpychana i wyśmiewana przez swoich rówieśników.Ubiera się trochę inaczej od innych,nie ma przyjaciół,znajomych.Siedzi głową w książkach,nie utrzymuje z nikim kontaktu.Jednak pewnego dnia , jeden z 'popularnych' osób w szkole dostaje karę.Chodzi na te same zajęcia dodatkowe,co dziewczyna.Występuję razem w przedstawieniu w tym momencie ,chłopak zakochuje się w niej.Widzi w niej piękną dziewczynę,choć wcześniej tego nie zauważał.Są razem,wszyscy odsuwają się od nich,znajomi chłopaka nie wierzą ,że związał się z kimś takim.Spędzają ze sobą miłe chwile.Ojciec dziewczyny,jest przeciwny temu związkowi,ale dziewczyna uświadamia mu,że jest już dorosła.Po jakimś czasie dziewczyna oznajmia chłopakowi,że jest chora na białaczkę.Chłopak jest zły,że wcześniej mu o tym nie powiedziała.Przebacza jej.Pewnego dnia dziewczyna słabnie,ląduje w szpitalu.Chłopak odwiedza ją regularnie.Jest przy niej cały czas.Umiera ,chłopak załamuje się .Tak bardzo ją kochał,stracił ją ,ale pozostała w jego sercu na zawsze.
Piękny i wzruszający film.Jestem pełna podziwu całej obsady.Naprawdę pokazali,co tak naprawdę się liczy,czyli miłość,która nie jest warta wszelkiej krytyki ,ze strony innych.Nie ważne jak kto wygląda,co lubi,jak się zachowuje ,ważne jest uczucie miłości do drugiej osoby.Kocham ten film.Na pewno za jakiś czas do niego powrócę.Wam też ,bardzo polecam do niego zajrzeć,nie pożałujecie <3


Mam nadzieję,że sięgniecie do któryś z tych filmów ,myślę ,że powinny się Wam spodobać !


Buziaki 
papa :***

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ps. również w moim ostatnim poście pojawiło się kilka polecanych filmów ;) Zachęcam,myślę,że przypadłyby Ci do gustu ;))

      Usuń
  2. Jeszcze ich nie oglądałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio oglądałam Szkołę Uczuć :). Nominowałam Cię do LBA :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam wszystkie, uwielbiam je!<3
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://lewcix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmiesznie by było obejrzeć film o miłości jakiś staruszków (te wszystkie wybryki młodych ale w edycji starszych)
    Miłego

    Wejdź na TersTim

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam:)
    masz bardzo fajnego bloga !
    ciekawie piszesz :)
    sliczny masz wygląd bloga :)
    pozdrawiam buziakii :***
    ...........

    może obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń