piątek, 3 kwietnia 2015

' Kwiecień plecień,bo przeplata trochę zimy,trochę lata '

Cześć Wam ! ;D


Ahh ,ta pogoda ostatnimi czasy jest taka nie zdecydowana.Jak nie słońce,to deszcz ,jak nie deszcz to śnieg ;/ U Was też tak jest? Przeszkadza mi taka pogoda w realizacji niektórych planów,ponieważ miałam wyjść na jakieś zdjęcia,czy nawet zaczerpnąć świeżego powietrza.Niestety będę musiała trochę z tym przeczekać ;c Na dworze jest ziiimno i  to bardzo ;3 Wiatr wieje ,od czasu do czasu popada ,więc ani krokiem nie ruszam się z domu.Przy czym trochę sprzątam,czytam ,oglądam filmy ;) Staram się nie siedzieć bezczynnie i robić cokolwiek,aby nie zmarnować tego wolnego czasu :)








A Wy co porabiacie podczas tych wolnych dni oprócz przygotowywania do świąt ? :3

Mam nadzieję,że u Was pogoda choć trochę dopisuje :)




8 komentarzy:

  1. Śliczna koszula ! *-*
    Niestety pogoda jest fatalna ;<

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie u mnie jest tak samo z pogodą, niby wielkanoc a tu proszę- śnieg ! ;)
    szkoda, że nie było go na Boże Narodzenie, tylko teraz ;/
    ale należy być pozytywnej myśli! Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    proszę o kliki w najnowszym poście, do wygrania post promujący !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cytat z tytułu jest w 100% prawdziwy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda do niczego :(.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda niestety nie dopisuje :< jest tragiczna!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka:)!
    Zapraszam do mnie na nowy post - http://ania-sowka.blogspot.com/2015/04/return-time.html

    OdpowiedzUsuń
  7. super notka :) Wiesz, że jesteś śliczna :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne masz włosy :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń