środa, 1 kwietnia 2015

Ulubieńcy Marca 2015

No hej :)
Marzec dobiegł końca ,więc o to moi ulubieńcy tego miesiąca ! Krótko i na temat :) Chyba tak lubicie najbardziej prawda? :D 


W tym miesiącu obejrzałam wprawdzie tylko dwa filmy .Są to :



PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA






SZEPTY






Piosenka miesiąca tooo .....  

Mark Ronson-Uptown Funk ft.Bruno Mars :)





SŁODYCZE :





KSIĄŻKA:
  • Wybacz,ale będę mówiła ci skarbie - książka opowiada o 17-letniej dziewczynie ,która zakochuje się dużo starszym od siebie mężczyźnie.Licealistka nie ma problemu z różniącym ich wiekiem,zaś on ma co to tego wątpliwości.Jak pewnie się domyślacie i dobrze o tym wiecie,że taki związek nie przetrwa i macie racje (ale nie do końca ) . Tylko kto kogo rzucił? O tym musicie przekonać się sami ;3 Polecam przeczytać !

  • Buszujący w zbożu - zaznaczam lektura szkolna ! Opowiada o pewnym nastolatku ,którego wyrzucają ze szkoły ,jednak ucieka z niej wcześniej niż by się wydawało.Opowiada o swoich dawnych znajomych,odwiedza nauczycieli ,z którymi dawno nie utrzymywał kontaktu.Chce za wszelką cenę 'uciec z kraju ,zamieszkać ze swoją żoną i znaleźć prace' jednym słowem : nie chce się uczyć.Nie wiem bardzo czego miała nauczyć mnie ta książka,ale no cóż...nie jest zła ,jednak spodziewałam się czegoś lepszego.Jeśli ktoś lubi książki typu ,jak wygląda życie nastolatka w dzisiejszych czasach ,to zachęcam :33 Być może komuś się spodoba :)


KOSMETYK


  • Balsam uniwersalny Zielona Oliwka  z Avon :3 Idealna na przesuszone usta :) Jak najbardziej polecam :)


A jakich Wy macie ulubieńców miesiąca marzec? :)



15 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych filmów. Jednak co do słodyczy mam takie same zdanie! Najlepsze! ;)

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czekolada jest taaaka dobra :D.Fajni ulubieńcy.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam z Avonu jest również moim ulubionym ;))
    "Szepty" to jest jedyny horror jaki oglądałam w życiu haha


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Mój blog-klik:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film "50 twarzy Greya. Spodobał mi się do tego stopnia, że zaczęłam czytać książkę.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wczoraj obejrzeć film ,,Szepty'' :) Mam nadzieje, że jest fajny :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. haha też lubię 50 twarzy greya byłam w kinie, świetny film <3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    POKLIKASZ,PROSZĘ WAŻNE TO DLA MNIE>
    Jeśli poklikasz uczciwie(wyświetla się u mnie kto kliknął w linki) to odwdzięczę się w 100%. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą czekolade :3

    zapraszam ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubieńcem miesiąca marzec jest dżem rtruskawkowy :D
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna jest ta czekolada :) A Bruno Marsa też w marcu dużo słuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog!
    I following your blog, can you follow my? http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń