wtorek, 7 kwietnia 2015

Święta/Szkoła

Hello,
Święta,święta i po świętach ...jak to się mówi .Święta zleciały mega szybko  i już jutro do szkoły.Na samą myśl robi mi się nie dobrze.Na dodatek mam jutro sprawdzian z wosu i prawdopodobnie z j.polskiego.Także powinnam się zabrać za naukę ,choćby zajrzeć do książki,ale z tym będzie baaardzo ciężko.Co do świąt ,minęły mi bardzo dobrze.Nie wspomnę już o samym jedzeniu,na które jak spojrzę robi mi się słabo.Ale co zrobić hihi ;3 Święta są po to by się porządnie najeść ! ha ha ;D Czasami można .Najpierw masa potem masa ! :D

W niedzielę byłam u mojej siostry ciotecznej ,zaś w poniedziałek oprócz pójścia do kościoła przeleżałam cały dzień.Nic zupełnie mi się nie chciało.Przy okazji zbierałam siły przed pójściem do szkoły.Zresztą dziś jest tak samo ,leżę,czytam,oglądam,jednymi słowem nic specjalnego.Czasami musimy pozwolić sobie na odrobinę odpoczynku,na pewno wyjdzie nam to na dobre .Poniżej kilka zdjęć z ostatnich dni :)


















Jak tam się trzymacie po Świętach  ?
Odpoczęliście ? :)






7 komentarzy:

  1. tak, ale jutro znowu do szkoły i ta perspektywa strasznie mi się nie podoba ;/
    śliczna jestes ! ♥

    zapraszam serdecznie: gertrama.blogspot.com
    Prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Obserwujemy? Odezwij się u mnie :D
    Pozdrawiam!
    niki9696.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądacie. :D i niestety jutro już do szkoły. :(
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w poniedziałek cały dzień przesiedziałam w domu :D.Śliczne zdjęcia!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zaczyna się szkoła ;(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszlas na tym 3zdjeciu :-) ja po świętach chce weekend hehe
    Wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swieta mi baaardzo szybko minely
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń