piątek, 10 kwietnia 2015

Filmy,które polecam,część VI

Cześć Wam ! ;)
Dziś postanowiłam zrobić kolejną część filmów,które polecam.Przez ten 'świąteczny czas' udało mi się obejrzeć zaległe filmy,na które wcześniej nie miałam czasu.Mam nadzieję,że Wam się spodobają i również je obejrzycie.



SZEPTY


O tym filmie wspominałam już w ulubieńcach marca ,ale nic Wam o nim nie opowiedziałam.Otóż film opowiada o internacie dla chłopców ,w którym dochodzi do śmierci jednego z nich.Uczniowie zaczynają opowiadać o duchu,który nawiedza ich szkołę.Do szkoły zostaje wzywana kobieta,która zajmuje się demaskowaniem fałszywych osób wierzących w duchy.Według niej życie pozagrobowe nie istnieje ,jednak testy ,które zacznie przeprowadzać wymykają jej się spod kontroli.Kobieta nie będzie już mogła odejść z tego miejsca...a co za tym stoi ? Musicie sami zobaczyć :)




Wybacz,ale będę ci mówiła skarbie



Siedemnastoletnia dziewczyna imieniem Niki zakochuje się w 37-letnim mężczyźnie.Licealistka nie ma problemu z różniącym ich wiekiem,zaś Alex ma co do tego wątpliwości.Wszystko układa się wspaniale ,gdy pewnego dnia pojawia się była żona Alexa .Mężczyzna zrywa z Niki i wraca do swojej poprzedniej miłości.Po czasie zdaje sobie sprawę ,że już nic do niej czuje.Jak myślicie co robi w tej sytuacji ? Oczywiście wraca do Niki.Wybaczy ? Nie wybaczy ? O tym już musicie się przekonać sami .



OCULUS




Dwójka rodzeństwa spotyka się po wielu latach od strasznej śmierci rodziców.Dziewczyna jest przekonana ,że za traumatyczne wydarzenia w ich życiu odpowiada lustro,które wisiało kiedyś w gabinecie ojca.Namawia brata (który jest temu zupełnie przeciwny) aby to sprawdzić.Przez to są skazani na wiele cierpień.Film bardzo ciekawy,momentami przeraża .To dla osób,które lubią strach i adrenalinę  ;D hihi 





BEZPIECZNA PRZYSTAŃ 



Do małego miasteczka Southport przyjeżdża kobieta imieniem Katie.Okazuje się ,że miała okropne dzieciństwo jak i życie małżeńskie.Chce zacząć wszytko od nowa.Na swojej drodze spotyka mężczyznę z dwójką dzieci.Zakochują się w sobie .Wszystko idzie dokładnie po ich myśli.Jednak pewnego dnia mąż Katie odnajduje ją .Dokładnie śledzi każdy jej ruch .Późnym wieczorem podpala dom ,w którym znajdowała się Katie wraz z córką Alexa.Udaje im się uciec ,jednak mężczyzna jest na tyle zazdrosny,że chce zabić wszystkich mężczyzn,którzy kręcą się koło jego żony .Ją również chce zabić,za to ,że uciekła od niego .Jednak losy się sprzeciwiają .Kobieta zastrzela go.Już teraz nic nie stoi jej na przeszkodzie,aby być w pełni szczęśliwym .Według mnie przepiękny film,na prawdę warto go obejrzeć.




22 JUMP STREET 


Kolejna część przygód dwóch policjantów,którzy tym razem będą pod przykrywką w szkole wyższej.Kiedy jeden  z nich spotyka w szkolnej drużynie sportowej swoją bratnią duszę,drugi zaś przenika do świata artystycznej bohemy.Powoli zaczynają się od siebie oddalać,ale nie na długo.Dochodzą do wniosku, że prowadzenia śledztwa jest dla nich najważniejsze.Ci dwaj przerośnięci młodzi ludzie staną się w końcu prawdziwymi mężczyznami.Uczelnia stanie się dla nich ,czymś naprawdę ważnym. Co tu dużo mówić ...świetna komedia ;D Jak najbardziej polecam ! 



Zaciekawił Was jakiś film ?
Dajcie znać w komentarzach ! ;D


buziaki,
Natalia


10 komentarzy:

  1. W sumie nie bardzo lubię ten rodzaj filmów, ale zaciekawił mnie Oculus.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym obejrzała "Bezpieczną przystań":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ich ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post i blog! :) może obserwujemy ? :*
    http://fashionlittlestrawberries.blogspot.com/ <--- zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam z tego tylko Oculusa i bardzo mi się spodobał :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałem żadnego z filmów, ale już jakiś czas temu słyszałem o Szeptach, które być może wkrótce obejrzę. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam kilka z tych filmów, ale żaden z nich nie jest raczej moim ulubionym.
    Fajnie, że zrobiłaś taki post, na pewno postaram się obejrzeć resztę filmów, które pokazałaś:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I don't go to the movies often enough, I need to change that.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń