sobota, 16 maja 2015

Good time

Hej ! :D
Nareszcie znalazłam wolną chwilę.Ten tydzień był dość intensywny ,ale nie pod kątem nauki tylko tego co się działo po szkole.Ogólnie każdego dnia po powrocie ze szkoły gdzieś wychodziłam.Czy to na rowery czy rolki ...i zupełnie nie wiem jak minęło to kilka dni.Wczoraj nie byłam w szkole,ponieważ pojechałam z koleżanką zawieść wniosek do nowej szkoły.Wróciłam ledwo żywa...chodziłam baaardzo długo ,z początku nie mogłam znaleźć swojej szkoły.I chodziłam z godzinę bez celu .Wcześniej jeszcze dowiedziałam się ze snapchata Dawida ,że jest gdzieś koło Pałacu Kultury, i co ja mogłam zrobić? Poszłam go szukać ,ale to nie przyniosło efektów hihi ;D Trochę padało ,a nie miałam przy sobie żadnej parasolki.Na szczęście było to tylko chwilowe,inaczej wróciłabym cała przemoknięta.Tak czy siak,dzień jak najbardziej zaliczam do udanych :)

                                              Streszczenie tego tygodnia w postaci zdjęć :D







































                                 MIŁEGO WEEKENDU KOCHANI ! <3

2 komentarze: